מלונות בונציה בדקה ה90

מדי כמה ימים אני מקבל שאלה האם שווה להעביר לילה בונציה או אפשר להסתפק בטיול יומי. אני תמיד עונה שלונציה שווה להקדיש לפחות כמה ימים ומאד מומלץ למצוא בית מלון במרכז העיר, על מנת לחוש את האופי כה מיוחד של עיר מדהימה זאת "מבפנים".

נכון מחירים לבתי מלון בונציה די יקרים. כמות תיירים כאן היא ענקים, ביקוש לבתי מלון, דירות הוא מאד גבוה וכתוצאה מכך מחירים גם בשמיים.

כמובן דילים של מלונות בונציה ברגע האחרון יכול להיות פתרון נהדר – למצוא בית מלון טוב במחיר סביר.

הקליקו כאן לבניית מסלול אישי

על מה כדאי לשים לב בבחירת בית מלון בונציה ברגע האחרון.

מיקום – כאמור על מנת לחוש את העיר שווה שבית מלון יהיה במרכזה של ונציה, קרוב לאטרקציות מרכזיות: כיכר סאן מרקו, גשר ריאלטו. יש עוד אזורים רבים טובים, פשוט תוודו שבית מלון נמצא קרוב לתעלה הגדולה, קרוב לאטרקציות מרכזיות של העיר.

נוחות – אחד מהפתעות בזמן חיפוש של בית מלון בונציה היה לגלות שעדיין קיימים בתי מלון עם שירותים, אמבטיות משותפות. לכן אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב (לטעמי) לא נעים, תוודו שלחדר שלכם יש שירותים, מקלחת נפרדת.

כאן תמצאו רשימה אינטרקטיבית ומתעדכנת באופן אוטומטי של מבצעים למלונות בונציה ברגע האחרון:



Booking.com

אם בכל זאת החלטתם שמסיבה כזאת או אחרת אתם מעדיפים להעביר לילה מחוץ לעיר, כאן תמצאו מבצעים של דקה ה90 לבתי מלון במסטרה (פרבר יבשתי של ונציה):



Booking.com

ואם בא לכם לעשות משהו הרבה יותר מעניין – כאן תמצאו רשימת מבצעים עדכניים של דקה ה90 לבתי מלון באיים של ונציה – מוראנו ובוראנו.

בתי מלון באי מוראנו בדקה ה90

בואו לבנות יחד איתי את המסלול שלכם



Booking.com

בתי מלון באי בוראנו ברגע האחרון



Booking.com

המלצה על בניית מסלול משפחתי לאיטליה

המלצה של קרן על בניית מסלול משפחתי לאיטליה