וילות נופש באגם גארדה

כוחנו באחדותנו – ביחד ננצח

מתחילים לחזור לשגרה, עם כל הקשיים – אנו ביחד!

  1. מעדכנים שאנחנו חוזרים לפעילות מלאה, אתם מוזמנים לפנות אלינו
  2. בתקופה הקרובה אנו יוצאים במבצעים מיוחדים לכל מי שירצה להתחיל לתכנן את המסלול לאיטליה!
    בניית מסלול לאיטליה – 700 ₪, במקום 800 ₪; בניית מסלולים קצרים (עד 5 ימים) – 500 ₪
  3. שינויים במסלול ללא הגבלת זמן! אנחנו מבינים שלאור המצב אין וודאות לגבי תאריכי הטיול המדויקים ולכן אם תתחילו בתהליך התכנון ותצטרכו לשנות את מועד היציאה, נתאים לכם את המסלול מחדש ללא תוספת תשלום! (גם אם תצאו עוד שנה!)

אנחנו באתר המומחים לאיטליה רוצים לאחל לכל עם ישראל בשורות טובות ושכל בנינו ובנותינו יחזירו הביתה בשלום במהרה!

לפרטים נוספים לחצו כאן

link

אתר "המומחים לאיטליה" פועל החל מ2010. והחל מ2016 אנחנו עוסקים בבניית מסלולים אישיים לאיטליה, ולאגם גארדה בפרט. חלק מהשירות של בניית מסלול אישי, אנחנו נותנים המלצות לוילות באגם גארדה. ואחרי שתיירים שלנו חוזרים, אנחנו מקבלים פידבקים.

כך נוצר מאגר של עשרות וילות המומלצות באגם גארדה, וילות ברמות שונות, מחירים שונים, אבל הכי חשוב שכולם קיבלו פידבקים טובים וחלק גדול מהם קיבלו עשרות פידבקים טובים של אנשים שבנו יחד אתנו את המסלולים.

5 וילות המומלצות באגם גארדה

Villa Carlotta

וילה באגם גארדה

וילה מושלמת בחלק הדרומי של אגם גארדה, המציעה חוויה יוצאת דופן לאורחיו.

בוילה תגלו חדרים מודרניים. החדרים מאובזרים בפרטים מדויקים המיועדים להפוך את שהייתכם לנעימה במיוחד. חדרי אמבטיה, תריסים חשמליים, מקלחת מרווחת, וטלוויזיה מתקדמת, הכל בשבילכם.

מיקום מרכזי שמאפשר גישה נוחה לאזורי אטרקציה מרכזיים באזור.

מדובר בוילה חדשה ומודרנית הכוללת בריכה וחצר מיוחד.

וילה כוללת 3 חדרי שינה ומתאימה עד 9 אורחים

לבדיקת מחירים וזמינות לחצו כאן

Villa Relais Manerba

וילות באגם גארדה

וילה רלה מנרבה היא אחוזה כפרית מרשימה השוכנת בלב הנוף הכפרי, מוקפת בכרמים ושדות חקלאיים. המבנה בסגנון איטלקי אותנטי עם קירות צבועים בצבעים עליזים וחצר גדולה עם בריכת שחייה פרטית.

החדרים מרווחים מאוד, מעוצבים בסגנון כפרי ומצוידים במיטות ענקיות ונוחות. בוילה מטבח מאובזר היטב המאפשר הכנת ארוחות בעצמכם.

הוילה ממוקמת בסמוך למרכז העיירה מונזמבאנו ולאגם גארדה, ומהווה נקודת מוצא אידאלית לטיולים באזור. בעלי הבית, פרנקו וללה, מארחים חמים ונדיבים. חווית נופש איטלקית אותנטית באווירה כפרית רגועה.

בוילה 3 חדרי שינה והיא מתאימה ל-7 אורחים

לבדיקת מחירים וזמינות לחצו כאן

Lake Front Luxury Suites

וילה גדולה באגם גארדה

הוילה ממוקמת במיקום מנצח בלב העיירה סירמיונה, עם נוף פנורמי מרהיב של אגם גארדה. המבנה מודרני ומתוחזק היטב, הוילה מרווחת ומאובזרת ברמה גבוהה.

הוילה כוללות מטבח מאובזר היטב, סלון עם ריהוט נוח, חדרי שינה עם מיטות זוגיות רחבות ומקלחות מפנקות. בחלק מהסוויטות ישנם ג'קוזי פרטי וסאונה.

מהמרפסת הגדולה נשקף נוף מרהיב של העיירה, האגם וההרים מסביב. בבניין חניון תת-קרקעי זמין לאורחים. המיקום מאפשר גישה נוחה לכל האטרקציות והמסעדות של סירמיונה.

האווירה שלווה והנוף מרהיב הופכים אותה לפינת גן עדן קטנה בלב סירמיונה.

וילה מחולקת למספר "דירות" בכל דירה 2 חדרי שינה והיא מתאימה עד 4 אורחים, כמובן אם אתם משפחה גדולה צריך להתאים כך שיהיו כל דירות פנויות.

לבדיקת מחירים וזמינות לחצו כאן

Villa Cavaion

וילה מפוארת אגם גארדה

וילת החופשות המפוארת ממוקמת במיקום מרהיב על צוק הצופה אל אגם גארדה. המבנה בסגנון מודרני עם עיצוב פנים יוקרתי ומרווח.

הווילה כוללת מטבח גדול ומאובזר ברמה הגבוהה ביותר, עם כלי מטבח איכותיים. חדר המגורים מרווח עם ריהוט נוח ואלגנטי. חדרי השינה מעוצבים בטעם רב וכוללים מיטות זוגיות רחבות.

בחצר גדולה בריכת שחייה פרטית ונוף פנורמי לאגם וההרים מסביב. המיקום מאפשר גישה נוחה לכל האטרקציות והעיירות הסמוכות.

הווילה מהווה מקום אידיאלי למשפחות וחברים המבקשים נופש יוקרתי ומפנק בלב הנוף האיטלקי היפהפה. האירוח החם והאדיב והנוחות הרבה הופכים את השהייה לחוויה של עונג איטלקי אמיתי.

בוילה 4 חדרי שינה והיא מתאימה ל-8 אורחים

לבדיקת מחירים וזמינות לחצו כאן

Maison Balù Villa

וילה יוקרתית באגם גארדה

הווילה המרווחת שוכנת במיקום שקט עם נוף מרהיב של האגם. הבית גדול ומתאים למשפחות, עם גינה גדולה, בריכת שחייה פרטית, מגרש ספורט ושולחן פינג פונג.

הבית מאובזר ברמה גבוהה עם מטבח מצויד היטב ומכונת כביסה. חדרי השינה גדולים וכוללים מיזוג אוויר.

המיקום השקט מאפשר מנוחה ורוגע אמיתיים, עם נגישות נוחה לאגם ולעיירות באזור. בעלת הבית זמינה ועונה מהר לכל שאלה.

הווילה מהווה בסיס אידיאלי לנופש משפחתי עם ילדים, המשלב נוחות יוקרתית עם אווירה ביתית וכפרית. מקום מושלם לחופשה מרגיעה ומתחדשת לצד האגם.

בוילה 4 חדרי שינה והיא מתאימה ל12 אורחים

לבדיקת מחירים וזמינות לחצו כאן

תורידו מעצמכם את כל הדאגות שנוגעות לתכנון של הטיול שלכם לאיטליה - יחד עם המומחה שלנו תוכלו לבנות את המסלול המקיף והנוח ביותר, שכולל את כלל הפרטים הקטנים: קישורים ישירים ל-WAZE , חניות, חלוקה לפי ימים ומיקומים גיאוגרפיים, אטרקציות העיקריות והפחות מוכרות, מסעדות האוטנטיות. המלצות למקומות לינה מתוך מאגר של מקומות בדוקים. וכמובן קשר ישיר עם מומחה לטיולים באיטליה.   לבניית מסלול אישי לחצו כאן

איפה כדאי לחפש וילה באגם גארדה?

עוד שאלה נפוצה, והתשובה היא – תלוי בסוג הטיול.

אם אתם מתכוונים לעשות טיול כוכב באגם גארדה המשלב אטרקציות לכל המשפחהגארדלנד, פארקי מים, עיירות כמו סירמיונה, בורגטו, וגם לשלב טיולים אורבניים בונציה וורונה. המלצה – לחפש וילה בדרום מזרח של אגם גארדה, בכל אזור המסומן כאן במפה. אנו גם ממליצים לא לחשוש וקצת להתרחק לחלק הדרומי של גארדה לכיוון עיירה בורגטו – אזור מאד יפה ומאד נוח לטיול כוכב.

מיקום מומלץ למלון בגארדה

אזור מומלץ לוילות באגם גארדה

אם אתם מחפשים חופשה עם דגש על טיול טבע, טיולי אופניים. טיול המשלב ביקור חלק הדרומי של דולומיטים (אגם מולבנו, Val Genova) אז מומלץ לחפש וילות בחלק הצפוני של גארדה.

מיקום מומלץ בצפון גארדה

מיקום מומלץ בצפון גרדה עם אתם מחפשים טיולי טבע בשילוב טיול בדולומיטים

מומלץ לבקר בעמודים הבאים, על מנת למצוא מלון המושלם לחופשה שלכם, או להיעזר לנו במסגרת שירות "בניית מסלול אישי" שכולל גם חיפוש בתי מלון המומלצים.

בתי מלון יוקרה באגם גארדה

צימרים באגם גארדה

כפרי נופש באגם גארדה

דירות נופש באם גארדה

בתי מלון באגם גארדה

מלונות למשפחות באגם גארדה

מלון גארדלנד