גארדה ווילג כפר נופש

גארדה ווילג כפר נופש (The Garda Village) כפר הנופש הענק שוכן במיקום יוצא דופן על חופו המערבי של האגם גארדה. הכפר עצמו הוא למעשה עיירת נופש קטנה, הכוללת מאות יחידות לינה בדמות בקתות, בנגלוס ואף קרוואנים ניידים.

הבהרה מאד חשובה! כאשר אתם מתלבטים לגבי "גארדה ווילג" חשוב לקחת בחשבון תיאום ציפיות נכון – מדובר בכפר נופש עתיק (מכל הבחינות). ואם אתם מחפשים מלון "מפנק" ברמה טובה – זה לא המקום! מדובר במשהו שמאד קרוב ל"בית ספר שדה" / קמפינג ברמה מאד בסיסית.

אם תגיעו עם תיאום ציפיות זה ומבינו שעל זה בדיוק מדובר, לא תתאכזבו. אחרת ….סיכוי טוב להתאכזב!

גארדה ווילאז

לבדיקת מחירים וזמינות חדרים לחצו כאן

בליבו של הכפר שוכנת כיכר מרכזית המשמשת גם כאזור בילוי מרכזי. בכיכר מספר מסעדות ובתי קפה, חנויות למוצרי מזון בסיסיים ולציוד ספורט מים, וכן גלידריה. הכיכר שוקקת חיים משעות הבוקר ועד הערב.

סביב לכיכר ממוקמים בתי הנופש השונים אשר מפוזרים על פני שטח נרחב. כל יחידת לינה כוללת חצר או מדשאה פרטית, ומטבחון בסיסי עם ציוד נלווה. הבתים בדרך כלל צמודי דשא ועצים, ונותנים תחושה כפרית נעימה עם מידה של פרטיות.

תדמיינו לכם- אתם מטיילים באיטליה ויש לכם מסלול pdf מוכן, עם כל המידע הנחוץ עבורכם במקום אחד. חלוקה לפי ימים, אטרקציות, כתובות, חניונים, קישורים ישירים לוויז (ללא צורך בהכנסת הכתובות באיטלקית), מסעדות, המלצות למקומות לינה ועוד. פשוט להוריד מעצמכם את הלחץ- כל המידע הנחוץ במקום 1 נגיש וקל לתפעול.   לבחירת מסלול לחצו כאן

מתקני הנופש הם ברמה טובה וכוללים שלוש בריכות שחייה גדולות, כאשר אחת מהן היא בריכת גלים וטובינג ענקית עם מגלשות וזרמים שונים. ישנן גם שתי בריכות ילדים, פארק שעשועים קטן ובית קולנוע פתוח. אזור חוף האגם מוסדר היטב עם טיילת ופינות ישיבה ושיזוף נוחות.

אך לצד היתרונות, ישנן גם מספר סוגיות הדורשות שיפור:

  • המסעדה המרכזית בכיכר יקרה יחסית עם מגוון מוצרים מוגבל. רמת המטבח מאכזבת.
  • חלק מהתיירים מתלונננים על רמת ניקיון ותחזוקה (בתחילת מאמר כתבתנו על תיאום ציפיות!)
  • מחירי המוצרים בסופרמרקט גבוהים, ומלאי המצרכים הבסיסיים בו מוגבל.
  • למרות הקירבה לאגם, אין מספיק מתקני שיט זמינים כמו סירות משוטים וקייקים.
  • יחידות הנופש בחלקן קטנות מדי עבור משפחות מורחבות.
  • שירות המוניות והתחבורה הציבורית באזור דלילים למדי.
לבדיקת מחירים וזמינות חדרים לחצו כאן

סיכומו של דבר, כפר הנופש מהווה בסיס מצוין למשפחות וחברים המעוניינים בנופש אקטיבי ותוסס על האגם. אך יש מקום לשיפורים מסוימים בתחום האוכל, ניקיון, הקניות והתחבורה. עם זאת, המיקום, הנוף ומתקני הפנאי המגוונים הופכים אותו ליעד מומלץ ואהוב על אלפי מבקרים מדי שנה.

תורידו מעצמכם את כל הדאגות שנוגעות לתכנון של הטיול שלכם לאיטליה - יחד עם המומחה שלנו תוכלו לבנות את המסלול המקיף והנוח ביותר, שכולל את כלל הפרטים הקטנים: קישורים ישירים ל-WAZE , חניות, חלוקה לפי ימים ומיקומים גיאוגרפיים, אטרקציות העיקריות והפחות מוכרות, מסעדות האוטנטיות. המלצות למקומות לינה מתוך מאגר של מקומות בדוקים. וכמובן קשר ישיר עם מומחה לטיולים באיטליה.   לבניית מסלול אישי לחצו כאן

כאן תוכלו למצוא כתבות נוספות:

בתי מלון יוקרה באגם גארדה

צימרים באגם גארדה

כפרי נופש באגם גארדה

דירות נופש באם גארדה

וילות באגם גארדה

מלונות למשפחות באגם גארדה

בתי מלון באגם גארדה

לבדיקת מחירים וזמינות חדרים לחצו כאן
מאמר נגמר, אך שאלות נשארו?