חוויה קולינארית בשדות לבנדר של חוות Valtesinaro

בין שדות לבנדר, חמניות, קלנדולה ופירות יער, בין שדות החיטה והרימונים, תוכלו ליהנות מהמקום המיוחד הזה – אחד המקומות היפיפיים באזור רג׳יו אמיליה. חוות Valtesinaro, הנמצאת בין הגבעות של ויאנו, נצבעת מדי קיץ בסגול ומעניקה לכל אורחיה חוויה יוצאת דופן וטעימות מהמוצרים המקומיים. זו היא הזדמנות מעולה להנות מהאירועים המיוחדים שמתוכננים בחווה, הפיקניקים האופייניים של Valtesinaro, בראנצ׳ים וארוחות ערב נהדרות!

איך זה עובד?

אתם מוזמנים להגיע כל יום החל מיום ב׳ עד יום שבת. ישנם כמובן גם אירועים מיוחדים שלגביהם ניתן לנתעדכן דרך עמוד האינסטגרם של חוות Valtesinaro. (רוב האירועים מתקיימים בין יוני לאוגוסט)

בכדי להבטיח את מקומכם – יש לפנות אליהם לוואצאפ במספר ויהיה ניתן לקבוע הגעה לחווה בין השעות 19:00 ו22:00. אנו ממליצים בחום להגיע לחווה בסביבות השעה 19:00 כדי לצפות בשקיעה וליהנות מהשלווה של המקום הזה. בהגעתכם תקבלו סלסלת פיקניק מקסימה הכוללת: 5 מנות אוכל נהדרות, בקבוק יין מצוין ושתייה. תוכלו גם להנות ממוצרים מהאיכות הטובה ביותר: בשדות מגדלים חיטה עתיקה אורגנית כדי ליצור את הקמחים הייחודיים של Valtesinaro; פירות קטנים ומיוחדים המזכירים פטל שממנו מיצרים ריבות נהדרות וכמובן הלבנדר!

לפני שאתם עוזבים את Azienda Agricola Valtresinaro, תזכרו לקפוץ לחנות שלהם הכוללת מגוון מוצרים מבוססי לבנדר: מוצרי טיפוח, שמנים טיפוליים, מוצרי לבנדר קולינריים ודברים נוספים לבית. 

ללא ספק זהו אחד המקומות היפים ביותר לבקר באמיליה. אם יש לך הזדמנות, אנו ממליצים ב-100% לבקר! 

כתובת: Via Ca' de Pralzi, 5, 42030 Viano RE, איטליה

מיקוםhttps://www.google.com/maps/place/Azienda+Agricola+Valtresinaro/

מאמר נגמר, אך שאלות נשארו?