מפל באגם מאגיורה – Orrido di S. Anna

אוררידו די סנט'אנה, ממוקם בעמק קנוביו, כ-3 ק"מ צפונית לעיירה קנוביו, מציע שילוב ייחודי של נופים עוצרי נשימה, היסטוריה עתיקה ופעילויות מרעננות. זהו יעד אידיאלי למטיילים המחפשים חוויה אותנטית באזור אגם מאג'ורה.

מיקום ודרכי הגעה

אוררידו די סנט'אנה ממוקם בעמק קנוביו, כ-3 ק"מ צפונית לעיירה קנוביו. הדרך הנוחה ביותר להגיע לאתר היא באמצעות מכונית פרטית. יש לנסוע בכביש המוביל צפונה מקנוביו לכיוון טרפיומה. ישנם שלטים המכוונים לאוררידו די סנט'אנה. חניה חינם זמינה בסמוך לאתר, אך היא מוגבלת ונוטה להתמלא בימי הקיץ החמים.

לחלופין, ניתן להגיע לאתר ברגל או באופניים מקנוביו. המסלול עובר לאורך נהר קנובינו, והוא אורך כ-40 דקות הליכה או 20 דקות רכיבה. זוהי דרך נעימה ומוצלת ברובה, המאפשרת ליהנות מהנוף הציורי של העמק.

תורידו מעצמכם את כל הדאגות שנוגעות לתכנון של הטיול שלכם לאיטליה - יחד עם המומחה שלנו תוכלו לבנות את המסלול המקיף והנוח ביותר, שכולל את כלל הפרטים הקטנים: קישורים ישירים ל-WAZE , חניות, חלוקה לפי ימים ומיקומים גיאוגרפיים, אטרקציות העיקריות והפחות מוכרות, מסעדות האוטנטיות. המלצות למקומות לינה מתוך מאגר של מקומות בדוקים. וכמובן קשר ישיר עם מומחה לטיולים באיטליה.   לבניית מסלול אישי לחצו כאן

אטרקציות מרכזיות

  • הכנסייה העתיקה: בלב האתר נמצאת כנסיית סנט'אנה מימי הביניים, למרות שהכנסייה עצמה סגורה למבקרים, המבנה המרשים והנוף שסביבו מספקים הזדמנויות צילום נהדרות.
  • הגשר הרומי: סמוך לכנסייה נמצא גשר אבן עתיק הידוע בשם גשר אבוסטנה, שנבנה במאה ה-12, מתנשא מעל הערוץ העמוק ומספק תצפית מרהיבה על הנהר והנוף שמסביב.
  • בריכות טבעיות: בתחתית הערוץ נוצרו בריכות טבעיות של מים צלולים וקרירים. בימי הקיץ החמים, זהו מקום פופולרי לשחייה והתרעננות מרעננת. המים קרים, אך מספקים הקלה מבורכת מהחום.
  • נקודות תצפית: לאורך השביל המוביל מהכנסייה לנהר יש מספר נקודות תצפית המציעות נופים מרהיבים של הערוץ, הנהר, והנוף ההררי.

טיפים למבקרים

  • זמן ביקור מומלץ: הקדישו לפחות שעה-שעתיים לביקור באתר. זה מספיק זמן כדי לסייר בשטח, ללכת לנהר, ואולי אפילו לשחייה קצרה.
  • ציוד מומלץ: הביאו נעליים נוחות להליכה, מים לשתייה, קרם הגנה ומגבת אם אתם מתכננים לשחות. כדאי גם להביא נעלי מים, כיוון שקרקעית הנהר מלאה באבנים.
  • עונה מומלצת: האתר יפה בכל עונות השנה, אבל הקיץ הוא הזמן הפופולרי ביותר לביקור. בחודשים יולי-אוגוסט האתר עלול להיות עמוס. אביב וסתיו מציעים מזג אוויר נעים יותר וקהל מבקרים קטן יותר.
  • בטיחות: היזהרו כשאתם יורדים לנהר ושוחים בו. הזרם יכול להיות חזק והמים קרים מאוד. אין מציל במקום, אז שחו רק אם אתם שחיינים מנוסים.

תדמיינו לכם- אתם מטיילים באיטליה ויש לכם מסלול pdf מוכן, עם כל המידע הנחוץ עבורכם במקום אחד. חלוקה לפי ימים, אטרקציות, כתובות, חניונים, קישורים ישירים לוויז (ללא צורך בהכנסת הכתובות באיטלקית), מסעדות, המלצות למקומות לינה ועוד. פשוט להוריד מעצמכם את הלחץ- כל המידע הנחוץ במקום 1 נגיש וקל לתפעול.   לבחירת מסלול לחצו כאן

אטרקציות נוספות באזור

  • העיירה קנוביו: אחרי הביקור באוררידו די סנט'אנה, כדאי לבקר בעיירה הציורית קנוביו. לטייל לאורך הטיילת היפה של אגם מג'ורה, לבקר בשוק המקומי, ולאכול ארוחה איטלקית אותנטית באחת המסעדות המקומיות.
  • מסלול הליכה: אם אתם אוהבים טבע, מומלץ לטייל במסלול ההליכה היפה שמוביל מקנוביו לאוררידו די סנט'אנה לאורך נהר קנובינו. המסלול מישורי ברובו ומתאים למשפחות.
  • שייט באגם מג'ורה: הקדישו זמן לשייט באגם מג'ורה היפהפה. יש מעבורות סדירות היוצאות מקנוביו לעיירות אחרות לחופי האגם.

מידע שימושי

כתובת: Via Sant'Anna, 28282 Cannobio VB, Italy

שעות פתיחה: האתר פתוח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

מחיר כניסה: הכניסה לאתר חופשית.

השכרת רכבים באיטליה במחירים הכי אטרקטיביים ובלעדיים רק לגולשי האתר שלנו ב3 אופציות אפשריות: שתי חברות השכרת רכבים ישראליות המובילות בשוק ואופציה מיוחדת להשכרת רכב דרך סוכן אישי עם יחס VIP!   לבדיקת מחירים לחצו כאן

מאמר נגמר, אך שאלות נשארו?