טיול קרוואנים באיטליה

קמפינג לרכבים באיטליה כבר מזמן הפך לדרך חיים, אשר מושכת מדי שנה כ-5.6 מיליון תיירים, גם איטלקים וגם תושבים ממדינות אחרות.

נופש באוטוקרוואנים מאפשר להתרחק מהמסלולים הסטנדרטיים, לראות את איטליה הקטנה ולגלות את "בורגו" המופלאים (העיירות הקטנות), טבע פראי, נופים ציוריים, מסורת עתיקה – וכל זה כשאתם מטיילים עם נוחות.

אם בא לכם לטייל בטבע, הגנים הלאומיים עם חניונים לאוטוקרוואנים יהוו עבורכם יעד מושלם ודרך נפלאה לגלות את המגוון הביולוגי של איטליה.

כמו כן, תוכלו לשלב טיול באוטוקרוואנים עם תיירות כפרית.
כל מה שעליכם לעשות זה לארוז מזוודות ולצאת בחיפוש אחר צבעים, ניחוחות, טעמים חדשים ומסורת שרק איטליה יכולה להציע.

בואו לבנות יחד איתי את המסלול שלכם

מדריך כיס לקמפינג באיטלה

באיטלה קיימים כ-1,870 אתרים לאוטוקוונים ולמטיילים עם רכבים שנמצאים מחוץ לשטח של הקמפינגים. מדובר באתרים המצויידים במיוחד למטרה זו, אזורי שירות, קמפנגים פראים ואזורים משולבים.

נסיעה וחניה

אוטוקוונים באיטליה נחשבים לכלי רכב לכל דבר. המוסד שאחראי על כביש כזה או אחר רשאי להטיל מגבלות בהתאם למאפיינים של הסביבה העירונית (למשל, במרכזי הערים) או של הכביש עצמו.

חניה ללא תשלום: אוטוקראוון חייב לעמוד על הקרקע רק עם הגלגלים ולתפוס רק את אותו שטח של הכביש שתואם למימדיו. אסור להשתמש במדרגות, מרפסות, שולחנות או כיסאות נשלפות. שהייה עם לינה בשטח של הקמפינג מותרת אך ורק אם הינכם שומרים על כללים אלה.

בכל מקרה, נזכיר לכם כי בישובים מסויימים עשוי להיות איסור על חנייה של אוטוקרוונים בשל נסיבות מיוחדות. אנו ממליצים להתעדכן מול רשויות האכיפה או הרשויות המקומיות על מנת להימנע מקנסות.

בכביש מהיר: חניית לילה מותרת באזורי שירות וחניונים מיוחדים (אך לא בקמפינג) למשך 24 שעות לכל היותר.

הקליקו כאן לבניית מסלול אישי

מיקומות הקמפינגים באיטליה

לאחר בדיקת מיקום הקמפינגים באיטליה, אפשר להסיק כי בכל האזורים ישנם אתרים שיכולים לשמש כנוקדת מוצא נוחה לביקור לא רק בערים הגדולות אלה גם בפארקים ושמורות טבע.

לדוגמה, Camping Meran הוא נווה מדבר ירוק הממוקם במחוז בולצאנו (Bolzano) שבטירול הדרומית ומשתרע על פני שטח של 15 אלף מ"ר.

הקמפינג נמצא במרחק של 10 דקות הליכה ממרכז העיר, מה שמאפשר לתיירים להשאיר את הקרוואן בחניה וללכת לטיול במראנו (Merano).

זהו אתר הקמפינג שעבר שיפוץ לאחרונה ויכול להכיל עד 300 איש או 120 קרוואנים ובשטחו ניתן למצוא בריכה, מים חמים, מקלחת, שירותים, חיבורים לחשמל ולגז (www.camping-merano.it ).

באגם טרזימנו (Trasimeno), השוכן בגבול בין אומבריה לטוסקנה, נמצא אתר קמפינג נחמד בשם Kursaal, אשר מציע שהייה נוחה, שכל מטייל כה זקוק לה בסוף יום טיולים מתיש, וגם מאפשר כניסה עם כלבים.

אתר קמפינג זה הוא מקום מושלם עבור אנשים שרוצים לשלב חופשה רגועה עם תרבות והיסטוריה כגון:

  • עיר האמנות פרוג'ה (Perugia);
  • אסיזי (Assisi);
  • גוביו (Gubbio);
  • קורטונה (Cortona);
  • טודי (Todi);
  • אורבייטו (Orvieto);
  • ארצו (Arezzo);
  • סיינה (Siena);
  • מונטפולצ'אנו (Montepulciano);
  • פיאנצה (Pienza) (www. campingkursaal.it).

במפרץ קסום של הים היוני במחוז לצ'ה, בין הצוקים והחוף, נמצא קמפינג Torre Castiglione di Porto Cesareo, בו תוכלו להינות ממראה של ממצודות וצריחים שנפרשו על שפת הים ( www.torrecastiglione.it ).

לחצו ותתחילו לבנות את המסלול לאיטליה

רוצים לנסוע לחופשה בלתי נשכחת בהרים?

אגם מולבנו (Molveno) שממוקם בטרנטינו (Trentino), הוא בחירה מצוינת לאלה שרוצים להינות מהנופים האלפיניים הקסומים, לשחות במי האזמרגד של האגם, להשקיף אל פסגות הדולומיטים ולחוות את השקט והרוגע.

כאן תוכלו לעצור בקמפינג Spiaggia Molveno , שנפרש על שטח של 40 אלף מ"ר ונמצא בגובה של 830 מ' מעל פני הים. הקמפינג מתאים גם למטיילים עם קראוונים וגם למי שמגיע עם האוהלים.

כמו כן, יש בו 24 בונגלוס חדשים לנוחיותם של מטיילים שמעדיפים לבלות את חופשתם הרחק מבתי מלון וקרוב לטבע (www.campingmolveno.it)..

במרחק נגיעה מ-San Vito Lo Capo, בסיציליה, נמצא קמפינג El Bahira Village, המצויד בכל טוב, אשר מציע גם מגוון סוגי ספורט – החל מטיפוס הרים ועד לכדורעף ואפילו אימונים מיוחדים לילדים (www.elbahira.it).

טיול באוטוקרוואן הוא לא סתם בילוי, עבור אוהבי חופשה מסוג זה זהו דרך חיים. בית על הגלגלים הוא לא רק נייד אלא גם מאוד חסכוני. המקומות פופולריים במיוחד באיטליה בקרב המטיילים באוטוקרוואנים הם האזורים הירוקים כגון:

המלצה על טיול עם משפחה בצפון איטליה