פירמידות אדומות של רנון

פירמידות האדמה של רנון, הידועות גם בשם "Erdpyramiden" בגרמנית או "Piramidi di terra" באיטלקית, הן תופעה טבעית מרתקת הממוקמת על רמת רנון שמעל בולצאנו (Bolzano) בדרום טירול, איטליה. אלה נחשבות לפירמידות האדמה הגבוהות והמעוצבות ביותר באירופה, ומהוות אטרקציה פופולרית למטיילים ואוהבי טבע.

תורידו מעצמכם את כל הדאגות שנוגעות לתכנון של הטיול שלכם לאיטליה - יחד עם המומחה שלנו תוכלו לבנות את המסלול המקיף והנוח ביותר, שכולל את כלל הפרטים הקטנים: קישורים ישירים ל-WAZE , חניות, חלוקה לפי ימים ומיקומים גיאוגרפיים, אטרקציות העיקריות והפחות מוכרות, מסעדות האוטנטיות. המלצות למקומות לינה מתוך מאגר של מקומות בדוקים. וכמובן קשר ישיר עם מומחה לטיולים באיטליה.   לבניית מסלול אישי לחצו כאן

מיקומים לצפייה בפירמידות

ניתן לראות את פירמידות האדמה של רנון בשלושה מיקומים עיקריים, כל אחד עם מאפיינים ייחודיים משלו:

  1. ערוץ נחל פינסטרבך (Finsterbach) בין לונגומוזו (Longomoso) למונטה די מצו (Monte di Mezzo): זהו המיקום הפופולרי והנגיש ביותר למבקרים. יש בו פלטפורמת תצפית מרווחת עם שלטים בגרמנית, איטלקית ואנגלית. הוא מציע את הנוף הפנורמי הטוב ביותר של הפירמידות וניתן להגיע אליו בהליכה קלה של כ-30 דקות מקולאלבו (Collalbo). זוהי נקודת התצפית המומלצת ביותר למשפחות ולמטיילים המחפשים גישה נוחה.
  2. ערוץ נחל קצנבך (Katzenbach) מתחת לסופראבולצאנו (Soprabolzano): מיקום זה מציע נקודת מבט ייחודית על הפירמידות. ניתן לצפות בהן היטב כבר מהרכבל העולה מבולצאנו, מה שמספק חוויה מרהיבה עוד לפני ההגעה לרמה. יש מסלול הליכה המוביל לנקודות תצפית קרובות יותר, המאפשר לראות את הפירמידות מזוויות שונות ולהתרשם מגודלן האמיתי.
  3. ערוץ גסטרס (Gasters) באונה די סוטו (Auna di Sotto): זהו המיקום השקט והפחות מתוייר מבין השלושה. הפירמידות כאן בעלות גוון לבנבן, בשונה מהגוון האדמדם של האחרות, מה שמוסיף לייחודיות שלהן. המקום מציע הזדמנות לחוות את הפירמידות באווירה שקטה יותר ומתאים למטיילים המחפשים חוויה אותנטית ופחות המונית.

פירמידות אדומות של רנון

כיצד להגיע

  1. קחו את הרכבל מבולצאנו לסופראבולצאנו (15 דקות נסיעה).
  2. מרכבל, עלו על הרכבת הקטנה ההיסטורית של רנון לכיוון קולאלבו (Collalbo) (20 דקות נסיעה).
  3. מקולאלבו, צאו לטיול קל של 30 דקות ללונגומוזו (Longomoso) עד שתגיעו לנקודת התצפית.

טיפים למבקרים

  • רכישת כרטיס משולב לרכבל ולרכבת בתחנה בבולצאנו.
  • הביאו נעלי הליכה נוחות, מים, וציוד הגנה מפני השמש.
  • המסלול מסומן היטב ומתאים למשפחות.
  • בקפה Erdpyramiden תוכלו לעצור למנוחה ולשתייה.
  • הגיעו מוקדם כדי להימנע מהמונים, במיוחד בעונת השיא.

תדמיינו לכם- אתם מטיילים באיטליה ויש לכם מסלול pdf מוכן, עם כל המידע הנחוץ עבורכם במקום אחד. חלוקה לפי ימים, אטרקציות, כתובות, חניונים, קישורים ישירים לוויז (ללא צורך בהכנסת הכתובות באיטלקית), מסעדות, המלצות למקומות לינה ועוד. פשוט להוריד מעצמכם את הלחץ- כל המידע הנחוץ במקום 1 נגיש וקל לתפעול.   לבחירת מסלול לחצו כאן

מה עוד לראות באזור:

  1. טיילו בעיירה הציורית קולאלבו (Collalbo) ותיהנו מהנוף האלפיני:
    קולאלבו היא עיירה קטנה ומקסימה המשלבת אדריכלות מסורתית עם אווירה אלפינית. שוטטו ברחובותיה, בקרו בחנויות המקומיות ובבתי הקפה, ותיהנו מהנוף המרהיב של הרי הדולומיטים. העיירה מהווה נקודת מוצא מצוינת לטיולים באזור.
  2. בקרו במלון Gloriette Guesthouse לנוף מרהיב:
    מלון זה, הממוקם בנקודה אסטרטגית, מציע נוף פנורמי מרהיב של האלפים. גם אם אינכם לנים במלון, שווה לבקר במרפסת התצפית שלו ולהתרשם מהנוף המרהיב. המלון גם מציע בר וקפה שבהם תוכלו ליהנות ממשקה תוך כדי צפייה בנוף.
  3. צאו לטיול עם לאמות באזור סופראבולצאנו (Soprabolzano):
    חוויה ייחודית ומהנה במיוחד למשפחות. טיול עם לאמות מציע דרך מקורית לחקור את הנוף המקומי. המדריכים המקומיים יספקו מידע מעניין על הלמות ועל הסביבה, תוך כדי הליכה נינוחה בנופים המרהיבים של האזור.

פירמידות אדומות של רנון

יתרונות וחסרונות של פירמידות האדמה

יתרונות:

  1. נוף מרהיב ותופעת טבע ייחודית: פירמידות האדמה מציעות מראה עוצר נשימה, המשלב יופי טבעי עם תהליכים גיאולוגיים מרתקים. הנוף הסובב, הכולל את הרי הדולומיטים, מוסיף לחוויה הויזואלית המרשימה.
  2. מסלול הליכה קל המתאים למשפחות: מסלולי ההליכה המובילים לנקודות התצפית מתוחזקים היטב ומתאימים למטיילים בכל הגילאים. זו הזדמנות מצוינת לטיול משפחתי בטבע ללא צורך בהכנה מיוחדת או בכושר גופני גבוה.
  3. שילוב של תחבורה ציורית (רכבל ורכבת צרה): הנסיעה ברכבל וברכבת הצרה היא חוויה בפני עצמה, המוסיפה לקסם של הביקור. זוהי דרך נוחה ומהנה להגיע לאתר, המספקת נופים מרהיבים לאורך כל הדרך.
  4. כניסה חופשית: העובדה שאין צורך לשלם עבור הכניסה לאתר עצמו הופכת אותו לאטרקציה נגישה יותר למשפחות ולמטיילים בתקציב מוגבל.

פירמידות אדומות של רנון

חסרונות:

  1. יכול להיות עמוס בעונת התיירות: בחודשי הקיץ ובתקופות חופשה, האתר עלול להיות צפוף מאוד. זה עלול לפגום בחוויית הטבע השקטה ולהקשות על הצילום או על ההתבוננות בנחת בפירמידות.
  2. מוגבל בנגישות לבעלי מוגבלויות: למרות שחלק מהמסלולים מותאמים לעגלות ילדים, ישנם אזורים שאינם נגישים לכיסאות גלגלים או לאנשים עם מוגבלות בניידות. זה עלול להגביל את החוויה עבור חלק מהמבקרים.
  3. מזג האוויר יכול להשפיע על הנוף והחוויה: מזג אוויר גשום או ערפילי עלול להסתיר את הנוף ולהפחית משמעותית מהחוויה. כמו כן, בימים חמים במיוחד, ההליכה עלולה להיות מאתגרת בשל חוסר בצל לאורך חלק מהמסלול.

מידע שימושי

כתובת: Rio Rivellone Gorge, 39054 Soprabolzano, איטליה
שעות פתיחה: פתוח 24/7
מחיר כניסה: הכניסה חופשית

השכרת רכבים באיטליה במחירים הכי אטרקטיביים ובלעדיים רק לגולשי האתר שלנו ב3 אופציות אפשריות: שתי חברות השכרת רכבים ישראליות המובילות בשוק ואופציה מיוחדת להשכרת רכב דרך סוכן אישי עם יחס VIP!   לבדיקת מחירים לחצו כאן

מאמר נגמר, אך שאלות נשארו?