מסעדות המומלצות ברומא

מסעדת Harry's Bar

כתובת: Via Vittorio Veneto, 150, 00187 Roma RM

שעות פעילות: כל יום מ-10:00 עד 02:00.

מסעדה זו משקפת היטב את התרבות ואת האווירה של רומא. זה לא סתם עוד מסעדה אלא מקום עם היסטוריה ארוכה בת 135 שנה. מרכז בילוי, בו בשנות ה-60 התקיימו דייטים סודיים של אנשים מפורסמים. המקום שבו עדיין אפשר לפגוש סלבריטאים. בעבר בילו כאן:

  • קלאודיה שיפר;
  • הילארי קלינטון;
  • ז'אן פול בלמונדו;
  • אלן דלון ורבים אחרים.

תדמיינו לכם- אתם מטיילים באיטליה ויש לכם מסלול pdf מוכן, עם כל המידע הנחוץ עבורכם במקום אחד. חלוקה לפי ימים, אטרקציות, כתובות, חניונים, קישורים ישירים לוויז (ללא צורך בהכנסת הכתובות באיטלקית), מסעדות, המלצות למקומות לינה ועוד. פשוט להוריד מעצמכם את הלחץ- כל המידע הנחוץ במקום 1 נגיש וקל לתפעול.   לבחירת מסלול לחצו כאן

אנחנו ממליצים לעשות הזמנת שולחן דרך אתר האינטרנט, כפי שעושים תושבים מקומיים. שימו לב, חלק מהמנות מיועדים לשני סועדים. מומלץ להזמין:

  • מנת הבית – סלט עם חזה הודו, בייקון, אבוקדו, ביצים מבושלות, עגבניות שרי וגבינה מגורדת;
  • מהמנות הראשונות כדאי לטעום פסטה טרופי עם גבינה וכמהין;
  • לקינוח תטעמו את באבא-או-רום עם קרם שוקולד.

רומא - בעמוד זה תמצאו כל מידע החשוב עבור טיול לרומא – אטרקציות, מסלול ליום אחד, רומא עם ילדים, מידע מורחב עבור כל אטרקציות (שעות פעילות, כרטיסים, כתובות) לעבור למדריך לרומא 2024

 לאחר מכן, תעשו טיול באחד הפארקים היפים ביותר ברומא שנמצא ליד וילה בורגזה (Villa Borghese). כדי להגיע לפארק, תצאו מהמסעדה,  תפנו ימינה, תלכו דרך Porta Pinciana ותעברו לצד השני.

השטח של הפארק הוא די גדול, ישנם כאן מזרקות רבות, סמטאות עם פסלים ומספר אגמים. בהחלט שווה לבקר במקום הזה ובמיוחד ב-Bioparco di Roma.

הקליקו כאן לבניית מסלול אישי

מסעדת Ai Tre Scalini

כתובת: Via Panisperna, 251, 00184 Roma RM

שעות פעילות: 12:00–1:00

זהו מקום נחמד ומאוד אהוב על התושבים המקומיים. את כל המנות מכינים כאן לפי מתכונים מסורתיים. אנו ממליצים לקחת סלט Coprese, ופסטה Cannelloni. המסעדה מציעה תפריט יינות משובח ממחוזים שונים וגם יין מייצור ביתי.

המקום הוא כל כך פופולרי שאפילו תושבים מקומיים מזמינים שולחן מראש. הכי נוח להזמין שולחן דרך האינטרנט. ישנה אפשרות לעשות זאת חצי שנה לפני המועד.

לקינוח מומלץ לטעום גלידה בגלידריית Fatamorgana Monti. ביציאה מהמסעדה תפנו ימינה, תלכו עד קצה הבניין ושוב תפנו ימינה לרחוב Via del Boschetto.  תלכו ישר ובעוד 200 מ' תגיעו לגלידריה.

גלידריית Fatamorgana Monti

כתובת: Piazza degli Zingari, 5, 00184 Roma RM

שעות פעילות: 13:30–21:30

גלידריית Gelateria dell'Angeletto

כתובת: Via dell'Angeletto, 15, 00184 Roma RM

שעות פעילות: 11:30–22:30

אנחנו ממליצים להזמין גלידה בטעם אננס עם ג'ינג'ר ושוקולד עם ליים ובזיליקום.

אחרי שנהנתם מהגלידה, תחזרו לרחוב, בו נמצאת המסעדה. כשתגיעו לסוף הרחוב, תצאו לכיכר עם מגדלTorre delle Milizie, תלכו לאורך הגדר של המגדל  ותפנו שמאלה ל-Mercati di Traiano.

תורידו מעצמכם את כל הדאגות שנוגעות לתכנון של הטיול שלכם לאיטליה - יחד עם המומחה שלנו תוכלו לבנות את המסלול המקיף והנוח ביותר, שכולל את כלל הפרטים הקטנים: קישורים ישירים ל-WAZE , חניות, חלוקה לפי ימים ומיקומים גיאוגרפיים, אטרקציות העיקריות והפחות מוכרות, מסעדות האוטנטיות. המלצות למקומות לינה מתוך מאגר של מקומות בדוקים. וכמובן קשר ישיר עם מומחה לטיולים באיטליה.   לבניית מסלול אישי לחצו כאן

מאמר נגמר, אך שאלות נשארו?