טיול בר / בת מצווה באיטליה

איטליה היא יעד שכולנו יודעים שיש לה הרבה מה להציע, בין אם זה תרבות, היסטוריה, קולינריה, אדריכלות ועוד. יחד עם זו איטליה היא יעד מדהים לא פחות גם לטיולי בר / בת מצווה, והיא מציעה מגוון מושלם של אפשרויות להרפתקאות וחוויות משפחתיות. ובמאמר הזה נסביר מדוע באיטליה תוכלו למצוא אופציות מגוונות לסגנונות טיול  בר/בת מצווה.

האם איטליה –  יעד מומלץ לטיול בר/ בת מצווה?

איטליה היא יעד מצוין לטיול בר/ בת מצווה. מניסיוננו של כמעט עשור, יצא לנו לבנות עשרות טיול בר/ בת מצווה לאיטליה ומפידבק שקיבלנו – כל הלקוחות היו מרוצים מבחירת איטליה בתור יעד לטיול מיוחד זה. למה? בזכות אטרקציות רבות המתאימות לכל טעם והעדפה – תמצאו באיטליה פארקי שעשועים רבים, טיולי טבע, אטרקציות אקסטרים (כמו קניונינג, ראפטינג, ויה פראטה, טיפוס הרים, טיולי אופניים), פארקי מים רבים, מוזיאוני רכבים (פרארי, למבורגיני, אלפא רומאו ואחרים), סדנאות בישול ועוד המון אטרקציות שתתאים בדיוק למה שילד/ה שלכם אוהב/ת!

וכל זה כמובן בשילוב עם עיירות ציוריות, נופים בלתי נשכחים ואוכל מעולה.

אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בבניית מסלול עבור טיול בר / בת מצווה שלכם לאיטליה.

תורידו מעצמכם את כל הדאגות שנוגעות לתכנון של הטיול שלכם לאיטליה - יחד עם המומחה שלנו תוכלו לבנות את המסלול המקיף והנוח ביותר, שכולל את כלל הפרטים הקטנים: קישורים ישירים ל-WAZE , חניות, חלוקה לפי ימים ומיקומים גיאוגרפיים, אטרקציות העיקריות והפחות מוכרות, מסעדות האוטנטיות. המלצות למקומות לינה מתוך מאגר של מקומות בדוקים. וכמובן קשר ישיר עם מומחה לטיולים באיטליה.   לבניית מסלול אישי לחצו כאן

אזורים המומלצים לטיול בר/בת מצווה באיטליה

טיול בר/ בת מצווה בצפון איטליה

זמן טיול מומלץ: 8 -12 יום

אולי מכל היעדים באיטליה צפון איטליה היא הכי מתאימה למשפחות תוכלו למצוא פה שפע של אטרקציות לילדים:

  • פארקי שעשועים כמו גארדלנד, מובילנד ולאולנדיה
  • פעילויות אקסטרים כמו ראפטינג אוויסו, Dolomites Via Ferrata Experience
  • פעילויות מים כמו פארקי מים קאבור ואקוולנד בגארדה, Caribe Bay בוונציה ופארק המים של מילאנו
  • באגמים של איטליה תוכלו לטייל בין העיירות של היפות של גארדה, אגם קומו, והאיים הברומאיים שנמצאים באגם מאג'ורה.

טיול בר מצווה איטליה אקסטרים

באגמים גם תוכלו לבקר בחוות סוסים, תצפיות מסלולי אופניים, ואופציות רבות של פעילויות אחרות.

בין האטרקציות המומלצות תוכלו למצוא את:

פארק הגארדלנד – פארק שעשועים ענק שנחשב בין הטובים באירופה והכי טוב באיטליה כולה! תוכלו למצוא פה מתקנים לכל הגילאים במגוון סגנונות ונושאים, האתר כל- כך גדול שבדרך כלל רצוי להקדיש לו יום שלם מהטיול שלכם!

מתחם המובילנד/אקוולנד עוד אטרקציה ששווה להקדיש לה יום שלם זה פה תוכלו להעביר חצי יום בפארק מים ענק ואת החצי השני בפארק הסרטים בו תוכלו ליהנות ממתקני שעשועים בנושאי סרטים מפורסמים.

בטיול שלכם בצפון איטליה תוכלו לטייל גם בערים גדולות כמו:

אלה ערים עם היסטורית ארוכת שנים, חנויות אופנה ומסעדות ובתי קפה רבים, תוכלו ליהנות פה משווקים ומרכזי קניות גדולים,הופעות מוסיקה,מוזיאונים ולאוהבי הכדורגל כאן תוכלו לצפות במשחקים של הקבוצות מילאן ,אינטר, ויובנטוס.

המלצה על טיול בדולומיטים, קיץ 2023

טיול בר/ בת מצווה בדולומיטים

באזורי הצפון המרוחקים יותר יושבים רכסי הדולומיטים והאלפים האיטלקיים שם תמצאו טבע אלפיני מדהים !

  • תוכלו לטייל בין אגמים יפים כמו אגם בראייס, אגם קארצה ואגם טנו היפה
  • לעלות על רכבלים שייקחו אתכם לתצפיות במעבר הרים סקאדה ואלפי די סוסי
  • לבלות תוכלו לבקר בפארק חבלים "Emozion Col de Flam" הנמצא באורטיזיי, ובפארק החבלים "Adventure Park Piciocaa" הנמצא ליד קנאזיי
  • ולאוהבי האקסטרים יש אופציה לעשות ראפטינג אוויסו ליד בולצאנו, וראפטינג sudtirol ליד בולצאנו
  • גם תוכלו לעשות וויה פארטה כמו Via Ferrata Tridentina Brigade
  • ולעשות מסלולי הליכה בכל הרמות וסגנונות כמו מסלול 3 פסגות המפורסם ומסלול ההליכה לאגם הנסתר של סורפיס

טיול בת מצווה באיטליה

טיול בר/ בת מצווה במרכז איטליה

זמן טיול מומלץ: 10-7 יום

מרכז איטליה כולל בתוכו את המחוזות:

אם אתם מחפשים לעשות טיול שיכלול בתוכו קולינריה ,אומנות, היסטוריה ואווירה איטלקית קלאסית זה המקום! יחד עם זו גם פה תוכלו למצוא פארקי שעשועים, פעילויות מים, ואקסטרים.

תדמיינו לכם- אתם מטיילים באיטליה ויש לכם מסלול pdf מוכן, עם כל המידע הנחוץ עבורכם במקום אחד. חלוקה לפי ימים, אטרקציות, כתובות, חניונים, קישורים ישירים לוויז (ללא צורך בהכנסת הכתובות באיטלקית), מסעדות, המלצות למקומות לינה ועוד. פשוט להוריד מעצמכם את הלחץ- כל המידע הנחוץ במקום 1 נגיש וקל לתפעול.   לבחירת מסלול לחצו כאן

טיול בר/ בת מצווה בטוסקנה

  • תוכלו לטייל בין הגבעות המפורסמות והעיירות הקטנות של סן ג'מיניאנו וסיינה
  • לעשות סדנאות בישול פרטיות וקבוצתיות
  • לעשות יום טיול בחופים היפים של ליגוריה שהכי מומלץ זה חמשת הכפרים המדהימים של צ'ינקווה טרה, וכפרי הדייגים של פורטופינו ורפאלו
  • גם פה תוכלו לבקר במעיינות חמים כמו סאטורינה ופארקי שעשועים קאבילנו מאטו, פארק פינוקיו ופארק חבלים Parco Avventura Selva del Buffardell
  • לבקר בערים המפורסמות – פיזה ופירנצה
  • לעשות מסלול הליכה למעיינות החמים של באגני סן פליפו, לעשוות את ראפטינג H2O או לבקר בפארק האקסטרים Canyon Park – Adventure Park

Canyon Park - Adventure אטרקציה לטיול בר מצווה Park

טיול בר/ בת מצווה באמיליה רומאנה

המחוז אמיליה רומאנה יכול להיות כשילוב בטיול שלכם גם בצפון וגם במרכז איטליה מכיוון שהוא המחבר ביניהם, זוהי בירת הפרמז'ן והבלסמי ותוכלו כאן לבקר במפעלים וחוות הייצור כמו כן עוד סיבה לבקר באזור זה אם אתם או ילדכם אוהבי מוכניות האזור הוא מוקד הייצור של החברות פראררי, למבורגיני, ודוקאטי, וכאן תוכלו לבקר במוזיאונים ומפעלי הייצור שלהם.

השכרת רכבים באיטליה במחירים הכי אטרקטיביים ובלעדיים רק לגולשי האתר שלנו ב3 אופציות אפשריות: שתי חברות השכרת רכבים ישראליות המובילות בשוק ואופציה מיוחדת להשכרת רכב דרך סוכן אישי עם יחס VIP!   לבדיקת מחירים לחצו כאן

טיול בר/ בת מצווה באומבריה

אומבריה אמנם מחוז פחות מתוייר, אך יחד עם זאת, מדובר פה בחוויה איטלקית עוצמתית מכיוון שתוכלו לטייל פה בכפרים ועיירות אותנטיים שעדין לא נכבשו לגמרי על ידי התיירים, כמו כן תוכלו לעשות פה טרקטורונים ושיט באגם טארמיסנו, לעשות קניונינג וראפטינג ליד הכפרים של נורציה וריסגיליה, ולבקר בשמורת הטבע של מונטה סבילאני.

כל טיול במרכז איטליה יכול להיות משולב עם רומא! בירת המדינה היפה וההיסטורית מצריכה לא פחות מיומיים טיול בה תטיילו בין האתרים המפורסמים של קולוסיאום, המדרגות הספרדיות, הפורום הרומאי ועוד. תטיילו ברחובות של שווקים, מסעדות קולינריות בכל הסגנונות, ותחוו את האווירה מדהימה של האזור  בסוף לא סתם מדובר באחת הערים הכי יפות בעולם.

סדנת בישול כאופציה לטיול בת מצווה

טיול בר/ בת מצווה בדרום איטליה

זמן טיול מומלץ: 7-10 ימים

בדרום איטליה תוכלו לחוות את החוויה הים תיכונית המושלמת בין אם זה החופים של אמאלפי פוליה וקלבריה, לבקר בערים המיוחדות של נאפולי ובארי ולחוות את סגנון חיים המדהים  שמאפיין את חלקים אלו של איטליה, שמה שבאמת בולט בהם הוא החום והאירוח של האנשים. זהו אזור שבו המשפחה והקהילה ממלאות תפקיד מרכזי בחיי היומיום.

באזור אמאלפי וסורנטו תוכלו לעשות

  • שייט בין האיים של קפרי ופרוצ'ידה.
  • לבקר בחופים הצלולים ובמעיינות החמים הטבעיים של איסקיה.
  • לעשות סדנת פיצה וללמוד להכין קינוחים נאפוליטניים.
  • להגיע לאתרי טבע נסתרים.
  • ולעשות מסלולי הליכה משפחתיים בין מטעי הלימונים של האזור.

טיול חודש באיטליה

טיול בר/ בת מצווה בפוליה

בפוליה תוכלו לבקר בבתי הטרולי של אלברובלו, עיר המערות של מטארה, להגיע למפרצים וחופים נסתרים, ולבקר בכפרי דייגים לאורך העקב האיטלקי.

דרום איטליה ידועה מזג האוויר הים תיכוני שלה לכן תוכלו למצוא באזור פארקי מים אליהם תוכלו ללכת בימים חמים וכך להוסיף לחוויה המשפחתית שלכם נקודה נוספת של הנאה!

אחד הדברים שאנו ממליצים לכם לעשות כדי להוסיף לטיול חוויה ייחודית משפחתית זה דווקא  לעשות פעילות אורגנית משפחתית שתהיה פעילות מחברת בינכם, תוכלו לעשות סדנת בישול פרטית, שיט בין נקודות עניין, מסלולי הליכה ייחודיים ועוד רבים אחרים בהם תקבלו את החוויה המשפחתית האינטימית שתהיה מדויקת לכם.

טיול בר מצווה בדרום איטליה

אנחנו מזמנים אתכם להתייעץ אתנו לגבי בניית מסלול, נוכל לתאם לכם ולבנות לכם את מסלול הטיול המדויק בשבילכם כדי שתעניקו לילדכם את טיול הבר/בת מצווה המושלם.

החל משנת 2011 אתר 'המומחים לאיטליה' הינו מקור המידע הגדול ביותר העוסק בתיירות לאיטליה בעברית.

  • אנחנו בונים מסלולים אישיים לאיטליה עבור כל סוגי הטיולים: רומנטיים, משפחתיים עם ילדים, טרקים ועוד. נשמח לבנות את המסלול האישי שלכם עבור טיול בר/בת מצווה – לפרטים נוספים אודות בניית מסלול אישי לחצו כאן
  • באתר זה תמצאו מבצעים בלעדיים להשכרת רכב באיטליה. למימוש ההטבה לחצו כאן

תוכלו להצטרף לקהילות הפעילות שלנו בפייסבוק ווואצאפ. לפרטים נוספים על קהילות שלנו לחצו כאן

תורידו מעצמכם את כל הדאגות שנוגעות לתכנון של הטיול שלכם לאיטליה - יחד עם המומחה שלנו תוכלו לבנות את המסלול המקיף והנוח ביותר, שכולל את כלל הפרטים הקטנים: קישורים ישירים ל-WAZE , חניות, חלוקה לפי ימים ומיקומים גיאוגרפיים, אטרקציות העיקריות והפחות מוכרות, מסעדות האוטנטיות. המלצות למקומות לינה מתוך מאגר של מקומות בדוקים. וכמובן קשר ישיר עם מומחה לטיולים באיטליה.   לבניית מסלול אישי לחצו כאן

מאמר נגמר, אך שאלות נשארו?