בזיליקת פטרוס הקדוש

אטרקציות של בזיליקת פטרוס הקדוש בוותיקן

את ההיכרות שלנו עם בזיליקת פטרוס הקדוש (Basilica di San Pietro), התחלנו מלמעלה, עם עלייה אל הכיפה. אם אתם שואלים – לטפס על הכיפה זה לא קל, אבל זה שווה את זה.

הקליקו כאן לבניית מסלול אישי

כדי לעלות למעלה, קודם כל צריך לעמוד בעוד בתור ענק למעלית שמגיעה עד "מרפסת השליחים" ואז מתחילה העלייה של 551 מדרגות. במקומות מסוימים היא ממש לא קלה, אבל עוד פעם – שווה.

כתובת של בזיליקת פטרוס הקדוש

בתמונה: נוף נפלא מהבזיליקת פטרוס הקדוש על כיכר סן פטרוס ועל רומא

אני רוצה להזהיר- אם יש לכם בעיות לב, קלאוסטרופוביה, וכו '- לא כדאי גם לנסות. התוצאה – נוף מדהים על כיכר סן פטרוס ועל רומא כולה.

תמונות נוספות מהכיפה, תוכל לראות ב"תמונות של רומא".

רומא - בעמוד זה תמצאו כל מידע החשוב עבור טיול לרומא – אטרקציות, מסלול ליום אחד, רומא עם ילדים, מידע מורחב עבור כל אטרקציות (שעות פעילות, כרטיסים, כתובות) לעבור למדריך לרומא 2024

שעות הפעילות של הבזיליקת פטרוס הקדוש

בתמונה: האולם היפה של הבזיליקת פטרוס הקדוש

בזיליקה – זמן רב הייתה הבזיליקה הגדולה ביותר של העולם הקתולי. בנייתה החלה בשנת 1506, במקום בזיליקה הישנה. והסתיימה בשנת 1626.

שעות פתיחה של בזיליקת פטרוס הקדוש עלות כניסה לבזיליקת פטרוס הקדוש

עלות כרטיס לבזיליקת פטרוס הקדוש

בתמונה: כיפת בזיליקה מעוצבת להפליא

לפי מסורת הקתולית, בזיליקה בנויה על קברו של השליח פטרוס. במרכז החלל, מעל דוכן האפיפיור ומעל קברו של פטרוס, נמצאת עבודתו המדהימה של ברניני-"בלדקינו" (סוג של "חופה" ענקית).

עלות כרטיס כניסה לבזיליקת פטרוס הקדוש

בתמונה: בלדקינו בבזיליקה של פטרוס הקדוש בוותיקן

בקדמת האולם נמצא "כס פטרוס הקדוש".

איך להגיע לבזיליקת פטרוס הקדוש

בתמונה: כס פטרוס הקדוש בבזיליקה של פטרוס הקדוש בוותיקן

בכנסיה נמצאות עבודות של אמנים מפורסמים כמו רפאל, מיכלאנג'לו ברניני. כמו בכל הוותיקן, גם כאן -לא ניתן לבקר בכל הבזיליקה אלא רק בחלק הציבורי. מתחת לבזיליקה נמצאות הקטקומבות, בהם קבורים רבים מהאפיפיורים בין השאר יוחנן פאולוס השני.

אחרי שהיינו בוותיקן רוב שעות היום, המשכנו הלאה ,דרך Via della Conciliazione, אשר בשנת 1930 סלל מוסוליני, אל טירת סנטאנג'לו.

וידאו קצר המציג את יופי של בזיליקת פטרוס הקדוש

מאמר נגמר, אך שאלות נשארו?