דירות להשכרה בצפון איטליה

צפון איטליה ידוע ביופיו המרהיב, תרבותו העשירה וקסמו הייחודי. בין אם אתם מתכננים חופשה רומנטית, טיול משפחתי או נסיעת עסקים, בחירת הדירה המושלמת יכולה להפוך את החוויה שלכם למיוחדת במיוחד. הנה רשימה מקיפה של עשר הדירות המובילות בצפון איטליה, שנבחרו בקפידה עבורכם.

Il sole – נופש מול הים ברימיני

כתובת: Viale Regina Elena, 109, רימיני – מרכז העיר, 47921 רימיני, איטליה

איל סולה הוא דירה מדהימה הממוקמת במיקום מעולה ברימיני, ומציעה לאורחיה חוויית נופש יוקרתית מול הים. הדירה כוללת מרפסת גדולה עם נוף פנורמי לים, המאפשרת לאורחים ליהנות מהנוף המרהיב והאווירה הים תיכונית. יש חניה פרטית, מה שהופך אותה לנוחה במיוחד עבור אלה שמגיעים ברכב, ומערכת מיזוג אוויר מבטיחה נוחות מרבית גם בימי הקיץ החמים.

הדירה מאובזרת היטב וכוללת חדר שינה אחד מרווח, מטבח מודרני עם כל הציוד הנדרש, כולל מקרר ומדיח כלים, המאפשר לאורחים להכין ארוחות בנוחות. הטלוויזיה עם מסך שטוח מוסיפה לחוויית הבידור. המיקום האסטרטגי של הדירה מציע גישה נוחה לאטרקציות פופולריות כמו חוף הכלבים של רימיני וחוף רימיני-פריים, ומציע מגוון אפשרויות בילוי ופנאי. הקרבה לשדה התעופה הבינלאומי פדריקו פליני, שנמצא במרחק של 4 ק"מ בלבד, הופכת את הדירה לאידיאלית עבור אלה שמגיעים או עוזבים בטיסה.

לבדיקת מחירים וזמינות חדרים לחצו כאן

Pokemon House – חוויה ייחודית בג'נובה

כתובת: ג'נובה, ליגוריה, איטליה

פוקימון האוס מציעה חווית אירוח ייחודית ומרגשת בג'נובה, המושכת במיוחד את אוהבי הפוקימון. הדירה הקטנה והמקסימה, בגודל 35 מ"ר, מעוצבת בקפידה כדי ליצור אווירה מיוחדת ומהנה. היא כוללת חדר שינה עם מיטה גדולה ונוחה, חדר אמבטיה מודרני עם מקלחת, ומטבחון מאובזר היטב המאפשר לאורחים להכין ארוחות קלות בנוחות. המיקום בקומה הראשונה מבטיח גישה קלה ונוחה, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור אלה עם מוגבלויות או משפחות עם ילדים קטנים.

המיקום האסטרטגי של הדירה, קרוב ליציאה המהירה של ג'נובה מזרח ולאצטדיון המפורסם לואיג'י פרארי, מציע נגישות מצוינת לתחבורה ולאטרקציות מרכזיות בעיר. זוהי נקודת מוצא מושלמת לטיולים בג'נובה העתיקה והמרתקת, כמו גם לסיורים ברחבי הריביירה הליגורית המפורסמת ביופייה. האווירה הייחודית של הדירה, בשילוב עם המיקום הנוח, יוצרים חוויית אירוח בלתי נשכחת המשלבת את הקסם של עולם הפוקימון עם היופי והתרבות של צפון איטליה.

לבדיקת מחירים וזמינות חדרים לחצו כאן

תורידו מעצמכם את כל הדאגות שנוגעות לתכנון של הטיול שלכם לאיטליה - יחד עם המומחה שלנו תוכלו לבנות את המסלול המקיף והנוח ביותר, שכולל את כלל הפרטים הקטנים: קישורים ישירים ל-WAZE , חניות, חלוקה לפי ימים ומיקומים גיאוגרפיים, אטרקציות העיקריות והפחות מוכרות, מסעדות האוטנטיות. המלצות למקומות לינה מתוך מאגר של מקומות בדוקים. וכמובן קשר ישיר עם מומחה לטיולים באיטליה.   לבניית מסלול אישי לחצו כאן

LUVI – Lorenteggio – דירה מודרנית במילאנו

כתובת: מילאנו, לומברדיה, איטליה

LUVI – Lorenteggio היא דירה מודרנית ומרווחת במילאנו, המציעה לאורחיה חוויית אירוח יוקרתית ונוחה. הדירה כוללת חדר שינה מרווח ומטבח מאובזר היטב, המאפשר לאורחים ליהנות מארוחות ביתיות ונוחות. העיצוב המודרני והפונקציונלי של הדירה משלב אסתטיקה עם פרקטיות, ויוצר אווירה נעימה ומזמינה. המיקום באזור שקט מבטיח שינה טובה ורגועה, בעוד הנגישות הטובה לתחבורה ציבורית מאפשרת לאורחים לחקור בקלות את העיר התוססת.

הדירה מצוידת בטכנולוגיה מתקדמת, כולל טלוויזיה חכמה ו-Wi-Fi מהיר, המספקים בידור ותקשורת ללא הפרעות. מערכת מיזוג האוויר מבטיחה נוחות אופטימלית בכל עונות השנה. המרפסת הנעימה היא מרחב חיצוני מקסים, מושלם לארוחות בוקר שקטות או לרגעי רגיעה בסוף יום גדוש. האורחים מעריכים במיוחד את רמת הניקיון הגבוהה, הנוחות הכללית, והמיקום המצוין של הדירה, המאפשר להם לחוות את החיים האותנטיים של מילאנו מחוץ לאזורים התיירותיים העמוסים. זוהי בחירה מצוינת למטיילים המחפשים שילוב מושלם של נוחות מודרנית ואווירה מקומית אותנטית.

לבדיקת מחירים וזמינות חדרים לחצו כאן

San Marco Suite 755 – אירוח יוקרתי בוונציה

כתובת: Calle Regina, San Marco 755, סן מרקו, 30124 ונציה, איטליה

San Marco Suite 755 מציעה חוויית אירוח יוקרתית בלב ליבה של ונציה ההיסטורית. ממוקמת ברובע סן מרקו היוקרתי, הסוויטה נמצאת במרחק הליכה קצר מהאתרים המפורסמים ביותר בעיר – גשר ריאלטו וכיכר סן מרקו. כל יחידה בסוויטה מעוצבת בקפידה ומציעה מרחב מגורים מפנק הכולל סלון מרווח, אזור ישיבה נוח עם ספה, וטלוויזיה עם מסך שטוח לבידור מושלם. המטבחון המאובזר במלואו מאפשר לאורחים להכין ארוחות קלות ולהנות מהאווירה הביתית.

חדר הרחצה הפרטי עם מקלחת מוסיף לתחושת היוקרה והפרטיות. חלק מהיחידות אף מציעות תוספות מיוחדות כמו פינת אוכל נפרדת או מרפסת, המאפשרות ליהנות מארוחות אינטימיות או מנוף עוצר נשימה של העיר. המיקום האסטרטגי של הסוויטה מעניק לאורחים גישה נוחה ומהירה לאטרקציות המרכזיות של ונציה, כולל בזיליקת סן מרקו המפוארת וארמון הדוג'ים ההיסטורי. זוהי בחירה מושלמת למטיילים המחפשים שילוב של יוקרה, נוחות ומיקום מרכזי בלב אחת הערים הרומנטיות והמרתקות בעולם.

לבדיקת מחירים וזמינות חדרים לחצו כאן

Il Borgo 9 – דירה נעימה ומוארת בברגמו

כתובת: ברגמו, לומברדיה, איטליה

Il Borgo 9 היא דירת סטודיו מקסימה ומרווחת בברגמו, המספקת לאורחיה חוויית אירוח נוחה ומזמינה. הדירה ממוקמת במיקום אסטרטגי, עם גישה נוחה לתחבורה ציבורית, מה שהופך אותה לבסיס אידיאלי לחקר העיר והאזור כולו. המיקום המרכזי מאפשר גישה קלה למרכז הקניות הגדול Orio Center, ל-Fiera di Bergamo, ולבית החולים המקומי, מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית עבור תיירים ואנשי עסקים.

הדירה מעוצבת בחוכמה, וכוללת חדר רחצה מרווח ונוח, וחדר גדול המשלב מטבח מאובזר במלואו, שתי מיטות יחיד נוחות ומיטה זוגית. הגינה הפרטית הנוספת מוסיפה מרחב חיצוני נעים לארוחות בחוץ או רגעי מנוחה. הדירה מצוידת במערכת כניסה עצמאית חדישה, המספקת לאורחים גמישות מקסימלית בשעות ההגעה והעזיבה, ומאפשרת חוויית אירוח נוחה ועצמאית. זוהי בחירה מצוינת עבור מטיילים המחפשים נוחות, גמישות, ומיקום מרכזי בברגמו היפה.

לבדיקת מחירים וזמינות חדרים לחצו כאן

The Family – דירה מרווחת בסבונה

כתובת: 2 Via Molinero, 17100 סבונה, איטליה

The Family היא דירה מרווחת ומזמינה בסבונה, המספקת לאורחיה חוויית אירוח נוחה ומפנקת. ממוקמת במרחק של 1.4 ק"מ בלבד מהחוף הפופולרי פורנצ'י, הדירה מספקת בסיס מושלם לחופשת קיץ או לטיול עירוני. האירוח כולל חניה פרטית חינם, יתרון משמעותי באזור עירוני, ו-Wi-Fi חינם, המאפשר לאורחים להישאר מחוברים במהלך שהותם. הדירה מרווחת ומתוכננת היטב, וכוללת שני חדרי שינה נוחים, סלון מזמין, ומטבח מאובזר במלואו עם מקרר ומכונת קפה, המאפשרים לאורחים ליהנות מארוחות ביתיות.

שני חדרי הרחצה מוסיפים נוחות רבה, במיוחד עבור משפחות או קבוצות גדולות יותר. אחד היתרונות הבולטים של הדירה הוא הנוף המרהיב הנשקף מהחלונות, המשקיף על הים ועל העיר, ומעניק לשהות אווירה מיוחדת ורגועה. המיקום האסטרטגי של הדירה מאפשר גישה נוחה לחופים הפופולריים באזור, מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית עבור אלה המחפשים שילוב של חיי עיר וחוף. זוהי אפשרות אירוח אידיאלית עבור משפחות או קבוצות חברים המחפשים מרחב, נוחות, ומיקום מצוין בסבונה היפה.

לבדיקת מחירים וזמינות חדרים לחצו כאן

Corte d'Appello Rooms – דירות במרכז טורינו

כתובת: 6 Via Corte d'Appello, Centro Storico, 10122 טורינו, איטליה

 

Corte d'Appello Rooms מציעה דירות מרווחות ומאובזרות היטב במיקום מרכזי בטורינו, במרחק הליכה קצר מתחנות הרכבת המרכזיות ואתרי התיירות הפופולריים. הדירות כוללות אזור מגורים נוח, Wi-Fi חופשי מהיר, וחניה פרטית לנוחות האורחים. כל יחידה מצוידת בטלוויזיה עם מסך שטוח, חדר רחצה פרטי מודרני, ומטבחון מאובזר היטב עם מקרר, תנור וכיריים.

המיקום האידיאלי במרכז העיר מאפשר לאורחים גישה נוחה ומהירה לאטרקציות המרכזיות של טורינו, כולל בניין Mole Antonelliana המפורסם, קתדרלת טורינו ההיסטורית, ומגוון רחב של מסעדות, חנויות ובתי קפה. הצוות המקצועי והאדיב זמין לסייע לאורחים בכל צורך או שאלה במהלך שהותם, ומבטיח חוויית אירוח נעימה ונוחה במרכז העיר התוססת.

לבדיקת מחירים וזמינות חדרים לחצו כאן

Appartamento Limone con vista – דירת נופש בלימונה פיימונטה

כתובת: 33 Via Monte Cross, 12015 לימונה פיימונטה, איטליה

Appartamento Limone con vista היא דירת נופש מקסימה ומזמינה הממוקמת בלב לימונה פיימונטה, עיירת הסקי הציורית. הדירה מציעה מרפסת מרהיבה עם נוף פנורמי לנהר, לגנים ולהרים המרשימים של האזור. בתוך הדירה תמצאו חדר שינה נעים, סלון מרווח, מטבח מאובזר היטב הכולל מקרר ומדיח כלים, וחדר רחצה מודרני.

המיקום האידיאלי של הדירה מאפשר לאורחים ליהנות ממגוון פעילויות בכל עונות השנה, כולל טיולים רגליים בנופים עוצרי נשימה, סקי באתרים המפורסמים של האזור, ורכיבה על אופניים בשבילים הציוריים. לנוחות הגולשים, הדירה מציעה גם נקודת מכירה לכרטיסי סקי. האווירה החמימה והנוף המרהיב הופכים את השהייה ב-Appartamento Limone con vista לחוויה בלתי נשכחת באלפים האיטלקיים.

לבדיקת מחירים וזמינות חדרים לחצו כאן

Edelweiss – דירה נעימה בקורמאיור

כתובת: קורמאיור, ואלה ד'אוסטה, איטליה

Edelweiss היא דירה מקסימה ושקטה הממוקמת במרכז קורמאיור, עיירת נופש קסומה בוואלה ד'אוסטה. הדירה, הממוקמת בקומה השלישית של בניין עם מעלית, מציעה נוף מרהיב של ההרים מהחלון הגדול והמרפסת האינטימית. הפנים כולל חדר שינה נעים עם מיטה זוגית, חדר רחצה מודרני עם אמבטיה, וסלון מרווח עם ספה נפתחת למיטה זוגית נוספת.

המטבח בדירה מאובזר היטב עם כל מה שצריך, כולל מדיח כלים, מכונת כביסה ומכונת קפה, המאפשרים שהייה נוחה ועצמאית. האורחים יכולים ליהנות מארוחות במרפסת עם נוף להרים, או להירגע בגינה המשותפת של הבניין. החניה הפרטית מוסיפה נוחות רבה, במיוחד למטיילים שמתכננים טיולים יומיים באזור. המיקום המרכזי הופך את Edelweiss לבסיס מושלם לחופשה בהרי האלפים.

לבדיקת מחירים וזמינות חדרים לחצו כאן

Open Space Martina – דירה מרווחת ברוונה

כתובת: 13 Via Trincea delle Frasche Interno 6, 48121 רוונה, איטליה

Open Space Martina היא דירה מודרנית ומרווחת הממוקמת במיקום מצוין ברוונה, במרחק הליכה קצר ממרכז העיר ומאתרים היסטוריים חשובים. הדירה מציעה אירוח נוח ומפנק עם מיזוג אוויר, Wi-Fi חופשי מהיר, ומרפסת שמש מקסימה המציעה נופים יפהפיים של העיר. החלל הפתוח של הדירה כולל אזור מגורים נעים, מטבח מאובזר היטב עם מדיח כלים ותנור, וטלוויזיה עם מגוון ערוצי לוויין לבידור האורחים.

אחד היתרונות הבולטים של הדירה הוא המרפסת השמשית, המספקת מקום מושלם להירגע וליהנות מהאווירה האיטלקית. האורחים יכולים גם ליהנות מחניה חופשית באזור, מה שמקל על הנגישות והתנועה בעיר. המיקום האסטרטגי מאפשר גישה נוחה לאתרי התיירות המפורסמים של רוונה, כולל הבזיליקה של סן ויטאלה, מאוזוליאום גאלה פלאצידיה, וקברו של דנטה. בנוסף, הסביבה מציעה אפשרויות רבות לצלילה ולרכיבה על אופניים, מה שהופך את Open Space Martina לבחירה מצוינת עבור מטיילים המחפשים נוחות, מיקום מרכזי וחוויה איטלקית אותנטית.

לבדיקת מחירים וזמינות חדרים לחצו כאן

צפון איטליה מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה, מדירות יוקרה במרכזי הערים ועד לבקתות נופש שקטות באזורים כפריים. בין אם אתם מחפשים חוויה עירונית תוססת או מפלט שלווה בטבע, הדירות שהצגנו כאן מציעות אפשרויות נהדרות לכל סוג של מטייל. זכרו תמיד לבדוק את הפרטים המדויקים ואת חוות הדעת העדכניות לפני ביצוע ההזמנה, כדי להבטיח שהבחירה שלכם תתאים באופן מושלם לצרכים ולציפיות שלכם. בחירה מושכלת של מקום הלינה יכולה להפוך את הטיול של

תורידו מעצמכם את כל הדאגות שנוגעות לתכנון של הטיול שלכם לאיטליה - יחד עם המומחה שלנו תוכלו לבנות את המסלול המקיף והנוח ביותר, שכולל את כלל הפרטים הקטנים: קישורים ישירים ל-WAZE , חניות, חלוקה לפי ימים ומיקומים גיאוגרפיים, אטרקציות העיקריות והפחות מוכרות, מסעדות האוטנטיות. המלצות למקומות לינה מתוך מאגר של מקומות בדוקים. וכמובן קשר ישיר עם מומחה לטיולים באיטליה.   לבניית מסלול אישי לחצו כאן

מאמר נגמר, אך שאלות נשארו?