השכרת רכב באיטליה דרך סוכן אישי – מחירים בלעדיים. ביטול השתתפות עצמית ואפשרות להזמין ללא דמי ביטול.

למה אנחנו ממליצים על השכרת רכב דרך סוכן אישי? ידוע שישנן לא מעט בעיות, תלונות וטעיות בנושא השכרת רכב באיטליה, לכן אנו ממליצים לשריין רכב רק דרך סוכנות שתוכלו לסמוך עליה. אנחנו מציעים לכם את הפתרון האולטימטיבי- השכרת רכב דרך דוד הסוכן, שירות אישי ברמת vip וכל זה ללא תוספת תשלום.

כ-5 שנים אנו עובדים בשיתוף פעולה עם סוכנות בוטיק, המתמחה בהשכרת רכב באיטליה, בהנהלת דוד. מדובר בסוכנות ותיקה, הפועלת בשוק כ15 שנה, המתמחה בעיקר בהשכרת רכב לאיטליה. גם אנחנו וגם דוד (לצערנו)  מכירים היטב את נושא ה"עקיצות" של תיירים ע"י חברות איטלקיות, ולכן לא מתפשרים ועובדים רק עם החברות המובילות בשוק!

לקבלת הצעת מחיר, להשכרת רכב דרך סוכן, ללא התחייבות – השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם עם הצעה המשתלמת במיוחד:


    אז למה באמת כדאי לכם להשכיר רכב דרך סוכן האישי? 

    • שקט נפשי  זה לא סוד שהשכרת רכב מהווה מקור ללא מעט חששות ולחץ במהלך תכנון הטיול. עם דוד הסוכן האישי אתם תשארו בראש שקט כי אתם תדעו שאתם נמצאים בידיים טובות- לדוד ניסיון וותק רב בתחום השכרות הרכבים באיטליה ואין מצב שבו הוא לא נתקל בעבר.
    • יש עם מי לדבר דוד יהיה זמין לענות לכם על כל השאלות:

    – איך להסתדר עם נחיתות/המראות מאוחרות והחזרת/ איסוף רכבים?

    – האם יש אפשרות לצאת למדינה שכנה במהלך הטיול?

    – האם אפשר לקחת רכב במקום א ולהחזיר במקום ב?

    – האם אפשר להחזיר רכב במהלך הטיול ואז לקחת אותו שנית?

    – רכב מאיזה קטגוריה כדאי לקחת במיוחד עבורכם? LA, S, E, SUV וכו באתרים שונים מציעים לכם רכבים מקטוגוריות שונות ובקלות ניתן לקחת רכב מקטגוריה הלא נכונה – לקחת רכב לא מספיק גדול למשפחה שלכם או להפך – לקחת רכב יותר מדי גדול ויקר. בשיחה עם הסוכן תבינו איזה קטגוריה מתאימה בדיוק לטיול שלכם.

    – כמו כן הוא יכוון אותכם לסוג רכב המתאים לאזור בו אתם מטיילים (הרי הדולומיטים, דרום איטליה וכו)

    – האם ומתי צריך שרשראות שלג / צמיגים מיוחדים?

    אלה הן רק חלק מהשאלות שתוכלו לשאול את דוד – וכמובן שהוא ידע לענות ולהסביר לכם את הכל.

    המלצה על השכרת רכב דרך "המומחים לאיטליה", מתוך קבוצת ווטסאפ של טיולים באיטליה

    • שירות ברמת vip בשונה לחלוטין בכל חווית השכרת רכב אחרת. אם זה הזמינות, היחס, המחירים, התנאים, הסברים ועוד המון אספקטים של הנושא- הסוכן האישי שלכם יתן לכם את החוויה האישית והגבוהה ביותר, וכמובן ידע להתאים את הרכב המושלם עבורכם. כל זה ללא תוספת תשלום 
    • מחירים הכי אטרקטיבים מדובר בסוכנות בוטיקית וגדולה שמנוהלת ע״י דוד וכפי שצוין היא מציע לכם מחירים נמוכים יותר מהעלויות שתוכלו למצוא באתרי אינטרנט של חברות השכרת רכב.
    • ביטול השתתפות עצמית. מה זה בכלל אומר? בביטול השתתפות עצמית, לא משנה מה יקרה עם הרכב- סריטות, מכות או חס וחלילה תאונה- אתם לא משלמים על כלום! לעומת זאת רוב המוחלט של חברות השכרת רכבים בחו״ל מציעים "ביטוח ביטול השתתפות עצמית". למרות שזה נשמע דומה, ההבדל הוא משמעותי. במקרה של ביטוח ביטול השתתפות עצמית –  הלקוח קודם כל משלם השתתפות עצמית ורק לאחר תהליך בירוקרטי מאוד מסובך, הוכללת יצירת קשר עם החברה, התכתבויות וכו׳ החברה אמורה להחזיר את תשלום ההשתתפות העצמית של אותו לקוח- תהליך זה יכול לקחת חודשים. המלצה שלנו – לא משנה דרך מי תזמינו רכב לשים לב לפרט זה – האם אתם מקבלים "ביטול השתתפות עצמית" או "ביטוח ביטול השתתפות עצמית". ובאופן ברור להעדיף את "הביטול השתתפות עצמית"!
    • אין בדיקת רכב  החזרתם את הרכב? מצוין – פה האחראיות שלכם נגמרת, ככה זה עם ביטול השתתפות עצמית. לעומת זאת אם יש לכם רק "ביטוח ביטול השתתפות עצמית" –  חברות השכרת רכבים מבצעות בדיקות מקיפות, ומחפשות למצוא איזה שהוא פגם בכדי שתהיה להם אפשרות להוציא מכם עוד קצת כסף. כמובן שלא תמיד הם מצליחים אך עדיין היחס הכולל הוא שונה.
    • יעוץ על סוגים נוספים של ביטוחים-  אובדן מפתחות, ביטוחי צמיגים, וכו.  גם פה דוד ידע להציג מפנכם את שלל האופציות האפשרויות במחירים הכי נמוכים, ללא צורך לקחת ביטוחים מיותרים לטיוטל שלכם.
    • רכבים גדולים/רכבי יוקרה חולמים לטייל בטוסקנה ברכב ספורט יוקרתי? רוצים שכל המשפחה עם כל הילדים תוכל להתנייד יחדיו? הסוכנות של דוד הינה סוכנות גדולה ויוקרתית עם שלל אופציות מדהימות להשכרת רכב מיוחדים. כשזה מגיע לרכבים גדולים או יוקרתיים עוד יותר כדאי לכם לא לקחת צ׳אנסים וללכת על בטוח.

    לקבלת הצעת מחיר, להשכרת רכב דרך סוכן, ללא התחייבות – השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם עם הצעה המשתלמת במיוחד:


      רכב מזמינים רק דרכנו, מה מומלץ לעשות:

      להזמין רכב כמה שיותר זמן מראש, בפרט, רכבי 7-9 מקומות.

      • רכשו פוליסות עם ביטול השתתפות עצמית (לא ביטוח ביטול השתתפות עצמית).
      • חובה להוציא רישיון בינלאומי.
      • הביאו עמכם את רישיון הפלסטיק הישראלי עמכם.
      • רשמו לכל מקרה נהג נוסף לכל מקרה שתצטרכו.

      טיפ: לימדו מעט על כבישי איטליה, דרכים, כבישי אגרה, תרבות וכללי הנהיגה ועוד, על מנת למנוע קנסות עתידיות.

      ביטול הזמנה ללא דמי ביטול – יתרון נוסף ומאד מהותי בהזמנת רכב דרך סוכן אישי – אפשרות לבצע הזמנה עם אופציה לביטול עד 15 יום לפני נסיעה, ללא דמי ביטול. מדובר בהזמנות דרך מברית חברות, פרטים מדויקים ניתן לקבל מהסוכן במועד ההזמנה. אם אתם מטיילים ב"עונה גבוה" מומלץ לשריין רכב במחיר בלעדי שלנו ואם תמצאו אופציה נותר משתלמת – תוכל לבטל ללא דמי ביטול, כך תוכלו למנוע עליות מחירים שבד"כ מתרחשים בשיא העונה.

      רוצים להרוויח מהמחירים שאנחנו משיגים? ולקבל הצעת מחיר המשתלמת במיוחד

      תשאירו פרטים וטלפון ונחזור אליכם עם הצעת מנצחת


        המלצות על השכרת רכב באיטליה

        כ-5 שנים אנו עובדים בשיתוף פעולה עם סוכנות בוטיק, המתמחה בהשכרת רכב באיטליה, בהנהלת דוד. מדובר בסוכנות ותיקה, הפועלת בשוק כ15 שנה, המתמחה בעיקר בהשכרת רכב לאיטליה. דוד בעצמו היה מספר פעמים באיטליה, מכיר איטליה ונושא השכרת רכב באיטליה ברמה מצוינת.  הוא גם מכיר טוב מאד נושא של "עקיצות" של תיירים ע"י חברות איטלקיות, לכן הוא תמיד עובד רק עם חברות המובילות בשוק, ללא פשרות!

        בכל שנים שאני עובד אתו, לא קיבלתי אפילו תלונה 1 (והשכרת רכב איטליה – תחום מאד קשה, שממש לא קל להשאיר כ"כ הרבה לקוחות מרוצים).

        להלן מספר המלצות שלקוחות שלנו העבירו לאחר השכרת רכב דרך סוכנות של דוד!

        המלצה על רכישת מסלול + השכרת רכב דרך "המומחים לאיטליה"

        המלצה על בניית מסלול + השכרת רכב

        בזכות שיתוף פעולה המיוחד שלנו, לקוחות של אתר "המומחים לאיטליה" זוכים להנחה נוספת בהזמנת רכבים דרך סוכנות רכבים של דוד.

        תשאירו פרטים, ותקלו הצעת מחיר המנצחת!


          מאמר נגמר, אך שאלות נשארו?