השכרת רכב באיטליה-השוואת מחירים

כשטסים לאיטליה, העצה האשונה שלנו היא להשכיר רכב. השכרת רכב באיטליה תיתן לכם לחוות צורה נוספת שיש למדינה היפה הזו להציע, היא תיתן לכם את האפשרות לגלות כפרים ועיירות מיוחדים  כאלה שתהיו כנראה התיירים היחידים ברחובותיהן, רכב באיטליה ייתן לכם להיות אדונים לעצמכם ולקבוע את קצב הטיול אותו תרצו לטייל .

בבואכם להשכיר רכב אתם תראו שיש מגוון רחב של אפשרויות וסוכנויות, אז קודם כל חשוב להגיד, שאתם מטיילים באיטליה עם הרכב חשוב שיהיה לכם עם מי לדבר בכל רגע, מכיוון שמדובר בחוויה שיכולה לעלות הרבה שאלות  לעיתים גם באמצע הדרך אז חשוב שיהיה לכם על מי לסמוך שיהיה שם בשבילכם  לאורך כל הזמן ולכן ההמלצה שלנו היא  לשריין רכב רק דרך סוכנות ישראלית.

השכרת רכב באיטליה השוואת מחירים

חשוב מאד שזו תהיה סוכנות  גדולה ומוכרת  עם עדיפות לחברות בינלאומיות או חברות בת של חברות בינלאומיות כאלה  שאתם יודעים שאפשר לסמוך עליהם ויש עליהם המלצות.

העצה השנייה שלנו היא לערוך השוואת מחירים , אל תמהרו לקחת את האופציה הראשונה שקופצת, חשוב שתבדקו טוב מה האלטרנטיבות הקיימות, יכול להיות שככה תגיעו לאופציה יותר עדיפה כזו שהאיכות טובה והמחיר עוד יותר.

והמלצה האחרונה שלנו ולא פחות חשובה  תכינו את עצמכם לטיול עם רכב באיטליה למדו מעט על כבישי איטליה, דרכים, כבישי אגרה, תרבות וכללי הנהיגה ועוד, עצה זו חשובה מאוד ותוכל לחסוך לכם חוויה שלילית  ואולי גם כמה שקלים.

אתר “המומחים לאיטליה” שפועל החל משנת 2008, הינו האתר הכי גדול בתחום התיירות לאיטליה בעברית. בזכות הניסיון הרב שלנו לתיירות באיטליה אנחנו יודעים כמה נושא השכרת רכב באיטליה הוא קריטי ולכן השגנו עבורכם  5  אופציות מיוחדות להשכרת רכב באיטליה במחירים בלעדיים. מהחברות הכי אמינות בתחום השכרת רכבים. 

  • הזמנה דרך סוכן אישי – שירות VIP ללא תוספת תשלום – לפרטים נוספים לחצו כאן. שירות בלעדי לאתר שלנו, שלא נמצא בשום אתר או קבוצה אחרת!
למימוש ההטבה דרך סוכן אישי לחצו כאן
  •  10% הנחה דרך “אוטו – יורופ” אתר הגדול בישראל להשוואת מחירים – הנחה תקפה רק להזמנות דרך הקישור
    https://www.autoeurope.co.il/?afl=hamumchim
למימוש ההטבה באוטו יורופ לחצו כאן
  •  8% הנחה דרך “אופרן” אתר גדול, ותיק ומאד אמין להשוואת מחירים – הנחה תקפה רק להזמנות דרך הקישור
    https://ofran.co.il/italyexperts-wl
למימוש ההטבה באופרן לחצו כאן
  • 10% הנחה דרך חברת "אוטו שי "תמיד מבחר גדול של רכבים ומחירים מפתיעים, הנחה תקפה רק להזמנות דרך הקישור https://www.auto-shay.co.il
למימוש ההטבה באוטו-שי לחצו כאן למימוש ההטבה בסיקסט לחצו כאן

חשוב לשים לב – הנחות מיוחדות תקפות רק בהזמנה ישירה דרך קישורים המצורפים!

 

 

מאמר נגמר, אך שאלות נשארו?