צפון איטליה עם ילדים: מסלול למשפחות ל-14 ימים

מסלול זה- "איטליה עם ילדים" מיועד למשפחות עם ילדים, משפחות עם ילדים קטנים, טיולי בר/בת מצווה. מסלול מתרכז באזור האגמים (מאגיורה, קומו, גארדה). כמובן זה רק אחד מהאופציות הרבות לטיולים עם ילדים באיטליה וצפון איטליה בפרט.

מפה כללית של המסלול:

יום 1: הגעה למילאנו

צ'ק-אין בבית מלון במילאנו

הקליקו כאן לבניית מסלול אישי

אתרים מומלצים במילאנו לכל המשפחה:

מוזיאון לאומי למדע וטכנולוגיה ע"ש לאונרדו דה וינצ'י (Museo Nazionalle della Scienza e Tecnologia “Leonardo da Vinci”). כאן תוכלו להתרשם מיצירות נפלאות ולהרגיש כמו מדען, מהנדס או אפילו כמו טייס.

קתדרלת מילאנו, כולל כניסה לגג (Duomi di Milano). תוכלו להינות מנוף קסום אל העיר עם ארכטיקתורה הגותית ופסלים מדהימים של הקתדרלה ברקע.

ארמון מלכותי (Palazzo Reale) שנמצא מצד שמאל של הדאומו ומארח תערכות ואירועים הכי יוקרתייים והכי חשובים בעיר מילאנו.

מוזיאון לתולדות הטבע (Museo deal Storia Naturale) יציג לכם את ההיסטריה של כדור הארץ. הורים וילדים יעשו מסע בזמן לתקופת הדינוזאורים ואדם הקדמון.

גלריה ויטוריו עמנואל השני (Galleria Vittorio Emmanuele II) נמצאת מצד ימין של דאומו ומארחת את תערוכת המכונות של לאונרדו דה וינצ'י. ובקירבתה עובר רחוב מונטנפלאונה (via Montenapaleone) – מרכז האופנה האיטלקית והעולמית.

את ארוחת ערב תוכלו לאכול ב-Fine Dining Lovers הנמצאת ב-via Lorenteggio 269 או ב-Ostello Madama ב- via Benaco 1 או ב-Bracioleria בvia Antonio Fogazzaro 9

יום 2: סטרזה (Stresa), אגם מג'ורה (Laggo Maggiore)

שעה ו-20 דקות נסיעה ממילאנו

ארוחת בוקר ויציאה מבית מלון.

לינה: בית מלון בסטרסה

מה כדאי לראות: הגן הבוטני אלפיניה (Giardino Botanico Alpinia). הגן נפרס לשטח של כ-40.000 מ"ר ונמצא במורד ההר מוטרונה (Mottarone). כאן נפתח אחד הנופים המרשימים ביותר אל 7 אגמים ורכס הרים הסובבים אותם. ניתן לעלות לגן באמצעות רכבל ולרדת בתחנה ראשונה.

בתחנה אחרונה נמצא AlpyLand – מסלול מזחלות באורך של 1200 מ'. גם ילדים יכולים לעשות את את מסלול העוצר נשימה הזה. זכרונות מרכבת הרים על רקע של נופי טבע מדהימים ישארו איתכם לכל החיים.
חוויה באלפילנד:

בחצי השני של היום אנו מציעים לכם לבקר בארונה (Arona) שנמצאת במרחק נסיעה של 25 דקות מסטרזה (Stresa). כאן נמצא פסל של קארל הקדוש (San Carlo) (הפסל השני בגובהו בעולם אחרי פסל החירות שבניו-יורק). בתוך הראש של הפסל נמצאת תצפית שממנה תוכלו להינות מנופים אל העיר.

בערב תטיילו במרכז העיר ובטיילת ולאחר מכן תוכלו לאכול במסעדת מאמא מיה (Mamma Mia) ב-via Principe Tomasso 11-13, המציאה תפריט לכל המשפחה

המצה על טיול אביב 2024

יום 3: טיול לאיי בורומאו (isole Boromeo)

ארוחת בוקר בבית מלון.

נסיעה ל לאיי בורומאו (isole Boromeo).

תוכלו לבקר ב-3 איים מדהימים וב-3 פנינות של אדריכלות ארמונים ואדריכלות נוף שנחשבות לאטרקציות הכי חשובות של אגם מאג'ורה. את הכרטיסים לאוניה ניתן לקנות בטיילת. עלות נסיעה לכל שלושלת האיים – 25 יורו.

בעיר השכנה באבנו (Baveno) נמצא AdventurePark, שם ניתן לשכור אופני הרים ולעשות ולעשות טיול מרתק בחופים ציוריים של האגם.
פארק חוויות בבאבנו:

אנו ממליצים לאכול ארוחת ערב במסעדת וילה פיציני (Villa Pizzini) (הכתובת: loc. Mottatone, 3), שמציעה לכם לטעום מאכלים ממטבח המקומי. ממרפסת של המסעדה נפתח נוף פנורמי אל האגם. או שאתם יכולים להיכנס ללו סטרונלו (Lo Stornello) שנמצאת בעיר העתיקה (הכתובת: Via Cavour, 35) הידועה בזכות המטבח מאוד פשוט ומאוד טעים שלה.

יום 4: טיול לגן חיות של וילה פאלויצ'ינו (parco zoo di Villa Pallavicino) ואאוטלט ויקולונגו (Vicolungo outlet)

ארוחת בוקר בבית מלון. נסיעה לגן חיות.

וילה ממוקמת ליד העיר ובשטחה נמצא גן אדיר, שם תפגשו חיות מפאונה אלפינית וגם חיות מחווה שנמצאת לא רחוק מארמון. כמו כן תוכלו לצפות בציפורים נדירים.

בחצי השני של היום אפשר לנסוע לאאוטלט ויקולונגו (Vicolungo outlet) שנמצא במחרק נסיעה של 45 דקות מסטרזה (Stresa) (Vicolongo The Style Outlets, Piazza Santa Caterina 1, 28060, Vicolungo NO),

ארוחת ערב.

יום 5: טיול לאגם גארדה (Lago di Garda). זמן נסיעה – שעתיים ו-30 דקות.

  • כרטיסים הינם כרטיסים עם תאריך פתוח, כך שאתם מחליטים באיזה יום של הטיול לבקר בגארדהלנד (ברוב אתרים, אחרים אתם חייבים מראש לקבוע תאריך ולא ניתן לשנות בחירה)
  • ילדים בגובה פחות מ100 ס"מ (1 מטר) נכנסים לפארק בחינם!
  • כרטיס הוא כרטיס "אל תור" ונותן אפשרות להיכנס לפארק ללא תור בקופה וכניסה לפארק.
  • מידע חשוב – "צמיד אפקספרס" הנותן אפשרות להיכנס למתקנים בפארק ללא תור – לא נמכר באינטרנט, אפילו לא באתר רשמי של גארדלנד. מדובר בצמיד פיזי, אשר ניתן לרכוש אותו רק בעמדות מיוחדות בתוך הפארק. המחירים נעים בין 20 יורו ל80 יורו, תלוי בכמות מתקנים אליהם אתם רוצים להיכנס ללא תור.
  • ז"א אם אתם רוצים לא לעמוד בתורים – אתם קונים כאן, או בכל אתר אחר ברשת כרטיס מוזל לגארדלנד, כך אתם חוסכים תור בכניסה לפארק. ואז קונים צמיד אקספרס, הנותן אפשרות לעלות למתקנים ללא תור.

ארוחת בוקר ויצאיה מבית מלון.

לינה: בית מלון בסירמיונה


הגעה לעיר סירמיונה (Sirmione). צ'ק-אין בבית מלון. מגדלי הטירה, שנראים כמו באגדות, פוגשים אותכם בכניסה לעיר. תוכלו לעשות סיור בעיר. תסעו ברכבת קטנה לשרידי חומות של וילה רומאית עתיקה, שם נמצא מוזיאון ומטע זיתים.

מומלץ לקחת איתכם בגדי ים ומגבות. ליד הגבעה, איפה שפעם עמדה הוילה, מאבן גירית נוצר חוף מדהים – מקום נופש האהוב על המקומיים. תוכלו לרדת לחוף בשביל שעובר ליד המוזיאון.

בחלק שני של היום תוכלו לעשות טיול בסירת מנוע. רציף של סירות להשכרה נמצא בכניסה לעיר העתיקה מאחורי החניה.

לארוחת ערב תכנסו לטרטוריה קלמנטינה סירמיאונה (Trattoria Clementina Sirmione) שנמצאת ב-piazza Francesco Rovizzi 13 או לטרטוריה לה פיאסקה (Tratorria La Fiasca) שנמצאת ב-via Santa Maria Magiiore 13.

יום 6: פארק שעשועים גארדלנד

ארוחת בוקר בבית מלון.

פארק שעשועים גארדלנד (Gardaland) הנמצא בחוף הדרומי של אגם גארדה נחשב לדיסנילנד האיטלקי. בשטחו הענק (יותר מ-500 אלף מ"ר) נמצאים יותר מ-40 אטרקציות הכי מודרניות שיתאימו לכל המשפחה. בנוסף בשטח של הפארק קיים מגוון של בתי קפה, מסעדות וחנויות מסוגים שונים.

בואו לבנות יחד איתי את המסלול שלכם

בערב תוכלו לאכול באחד מהמסעדות של הפארק או לחזור לעיר.

פארק נמצא בעיירה בשם קסטלנובו דל גארדה (Castelnuvo del Garda) הסמוכה לסירמיונה (Sirmione).

  • כרטיסים הינם כרטיסים עם תאריך פתוח, כך שאתם מחליטים באיזה יום של הטיול לבקר בגארדהלנד (ברוב אתרים, אחרים אתם חייבים מראש לקבוע תאריך ולא ניתן לשנות בחירה)
  • ילדים בגובה פחות מ100 ס"מ (1 מטר) נכנסים לפארק בחינם!
  • כרטיס הוא כרטיס "אל תור" ונותן אפשרות להיכנס לפארק ללא תור בקופה וכניסה לפארק.
  • מידע חשוב – "צמיד אפקספרס" הנותן אפשרות להיכנס למתקנים בפארק ללא תור – לא נמכר באינטרנט, אפילו לא באתר רשמי של גארדלנד. מדובר בצמיד פיזי, אשר ניתן לרכוש אותו רק בעמדות מיוחדות בתוך הפארק. המחירים נעים בין 20 יורו ל80 יורו, תלוי בכמות מתקנים אליהם אתם רוצים להיכנס ללא תור.
  • ז"א אם אתם רוצים לא לעמוד בתורים – אתם קונים כאן, או בכל אתר אחר ברשת כרטיס מוזל לגארדלנד, כך אתם חוסכים תור בכניסה לפארק. ואז קונים צמיד אקספרס, הנותן אפשרות לעלות למתקנים ללא תור.

לבדיקת מחירי כרטיסים לגארדלנד באתר getyourguide

לבדיקת מחירי כרטיסים לגארדלנד באתר tiqets

לבדיקת מחירים באתר musement

יום 7: ורונה, פארק המים קאבור (Parco Aquatico Cavour)

ארוחת בוקר בבית מלון.

נסיעה לורונה לוקחת סביב 20-30 דקות.

מה כדאי לראות: קתדרלה (Duomo di Verona), למרות שהיא נבנתה מחדש מספר פעמים, הצליחה לשמור על מראה של כנסיות נוצריות ראשונות. בכנסייה לקתדרלה יפגשו אותכם האריות אשר מחזיקים את עמודי הכניסה המפוארת.

ככר העשב (Piazza Erbe) זוהי הככר הכי יפה בעיר שבקרבתה נמצא ביתה של יוליה (casa di Giuleitta), מגדלי למברטי (Torre dei Lamberti). אם תלכו דרך ככר סיניאוריה (piazza Signoria) תגיעו לכנסייה קטנה, שם נמצא בית קברות של שליטי העיר ממשפחת סקאליגר (Scaliger). הקברים שלהם בנויים בסגנון גותי.

תעברו בגשר עתיק לצד השני של הנהר כדי להינות מהנוף אל עיר העתיקה ושערי כניסה. בכנסייה של זנו הקדוש (Chiesa di Santo Zeno) תראו חיוך של קדוש המחייך היחיד בעולם. בארנה (Arena) מתרחש אחד האירועים המרתקים בעיר של תקופת הקיץ – פסטיבל אופרה.

אם החלטתם לבקר בעיר מתחילת יוני ועד תחילת ספטבמר, אל תפספסו את האירוע המדהים הזה. תבלו את הערב בארנה (Arena) ותהנו מקונצרט של מוזיקה קלאסית עם תפאורה של תיאטרון עתיק, כאשר הוא מואר בכוכבים שבשמים ובנירות שאותם מדליקים הצופים כמסורת העתיקה.

אם אתם רעבים, תכנסו לבית קפה אל קוצ'ר (El Cuciar) הנמצא מצד ימין של הקתדרלה הראשית. כאן לא תמצאו מבחר ענק של מאכלים אך תוכלו לטעום את האוכל ורוני האמיתי. אוכל במסעדה הזאת מכינים ממוצרים אורגניים טריים של תוצרת המקומית (הכתובת Piazza Duomo 6/A).

את החצי השני של היום (או דווקא חלק הראשון) תבלו בפארק המים קאבור (Parco Aquatico Cavour) שנמצא במרחק נסיעה של חצי שעה מהעיר ונחשב לאחד האתרי נופש האהובים על תושבים המקומיים. (כתובת: Ariano di Valeggio sul Mincio – Verona).

יום 8: אקווריום גארדה סליפה (Aqcuario Selife di Garda), גן סירגוטה (parco-giardino Sirguta)

ארוחת בוקר בבית מלון.

גם האקווריום וגם הגן נמצאים במרחק נסיעה של חצי שעה מסירמיונה (Sirmione).

באקווריום תוכלו לצפות בעולם תת-ימי של הים התיכון ושל ימים אחרים. תעברו דרך מעברים תת-ימיים ותכירו את כלבי-הים. תוכלו גם להתנסות בתור מדענים שחוקרים את העולם התת-ימי.

גן סיגורטה (parco-giardino Sirguta) ב-2015 זכה במקום שני בין הפארקים הכי יפים באירופה. הגן הנפרס בשטח של טירה עתיקה, ידהים אותכם בצבעים המגוונים שלו ובכשרונותם של אדריכלי הנוף שעיצבו אותו. ילדים שלכם יהנו במיוחד ממבוכים הירוקים.

חזרה לסירמיאונה (Sirmione).

ארוחת ערב.

לבדיקת מחירי כרטיסים לגארדלנד באתר getyourguide

לבדיקת מחירי כרטיסים לגארדלנד באתר tiqets

לבדיקת מחירים באתר musement

יום 9: נסיעה לפארק חבלים (Jungle Adventure Park) בסאן זנו אין מונטניה (San Zeno in Montagna)

ארוחת בוקר בבית מלון.

יצאיה לסאן זנו (San Zeno). הדרך לוקחת כ-30 דקות.

מצפה לכם יום מרתק בחיק הטבע, בו תצטרכו להראות את אומץ הרוח וכוח שרירים שלכם.

מסעות מרתקים בשבילים, דרך פסגות עצים ובמסלולי חבלים בדרגות קושי שונות שכל המשפחה תוכל להינות מהם.

יום 10: טיול למובילנד בלאציזה (Lazise)

ארוחת בוקר בבית מלון.

יציאה לסאן זנו (San Zeno). זמן הנסיעה כ-30 דקות.

פארק Movieland – אחד הפארקים הפופולריים באיטליה. כאן תוכלו לבלות יום שלם: לצלול בצוללת, לפגוש אנדרואידים, לראות ואפילו להשתתף בהצגה שתסריטה מבוסס על אחד מסרטי הוליווד המפורסמים. בערב תצפו במופע זיקוקים.

בשטח של הפארק נמצא גם פארק המים, לכן אל תשכחו לקחת בגדי ים.

חזרה לסירמיאונה (Sirmione). ארוחת ערב.

יום 11: סיור ביזולו (Jesolo)

זמן הנסעיה כשעתיים.

צ'ק-אין בבית מלון בלידו די ג'סולו

פארק המים אקווהלאנדיה

באזולו (Jesolo) נמצא פארק המים הכי גדול ואולי אחד הטובים באירופה – Aqualandia (אקווהלאנדיה).

אטרקציות בפארק מתאימות לכל הגילאים: יש כאן מגרשי ספורט שונים, מגלישות מים הכי גדולות בעולם, אטרקציות במים וגם פארק הקומיקס FannLand. בערב הורים וילדים יוכלו להינות ממופעים נפלאים.

אתר רשמי של אקווהלאנדיה – https://www.aqualandia.it/en

לחצו ותתחילו לבנות את המסלול לאיטליה

פארק פועל בין 27/5 עד 10/9

שעות פתיחה – 10-00 – 18-00

עלות כניסה:

  • מבוגרים – 32 יורו
  • ילדים – 28 יורו
  • ילדים בגובה עד 1 מטר – כניסה לחינם

יום 12: פארקים של יזולו (Jesolo) / ונציה (Venezia)

אם תחליטו להישאר ביזולו (Jezolo), אנו ממליצים לעשות שייט בספינת פיראטים "רוג'ר העליז" (Jolly Roger) מתקופת רפובליקה הונציאנית. 90 דקות של שייט, היוצא מחוף הים של יזולו ומגיעה עד ונציה. בזמן השייט מתרחשת הופעה המדמה את קרב בין ספינות פיראטים.

כדי להבטיח מקום בספינה תצטרכו לפנות למרכז מידע של יזולו (Jezolo) בפיאצה ברשיה 13 (Piazza Brescia 13 – Jesolo).

אקווריום ביזולו (אקווריום בונציה)

ביקור באקווריום ותערוכת הכרישים (Sealife Jesolo, Shark Expo) זהו דרך נפלאה לצפות בזוחלים, פרפרים טרופיים וכרישים טורפים. כמו כן, במתחם הזה חיים נחשים, צבים, דגים טרופיים, עכבישים, עקרבים, חרקים שונים ונמצאת גם גלריית פרפרים, שאליה מגיעים אוהבי פרפרים מכל העולם.

במתחם Shark Expo, ב-25 מיכלי מים ענקיים חיים 60 כרישים מ-24 זנים שונים. זוהי הזדמנות מצויינת להכיר את הייצורים אלו מקרוב. יש כאן כריש זמבזי – היחד מסוגו באירופה (סה"כ באקווריומים ברחבי העולם קיימים רק 3 כרישים מהזן הזה, שניים האחרים נמצאים בדרום אפריקה ו ביפן) וגם כרישי חול נמריים.

כתובת האקווריום – Piazza Venezia, 28/29 Lido di Jesolo (Venice)

עלות כניסה – 

  • מבוגרים – 16.5 יורו
  • ילדים – 13 יורו

יציאה לוניס. זמן נסיעה כ-30 דקות.

אתר רשמי עם שעות פתיחה – https://www.visitsealife.com

כמו כן בלידו די ג'סולו נמצאים חופים מאד איכותיים כך שתוכלו חלק שני של היום להקדיש ל"בטן גב".

יציאה מבית מלון ונסיעה לונציה. זמן נסיעה כחצי שעה.

לינה בבית מלון בונציה.

לבדיקת מחירי כרטיסים לגארדלנד באתר getyourguide

לבדיקת מחירי כרטיסים לגארדלנד באתר tiqets

לבדיקת מחירים באתר musement

 יום 13: ונציה ואיים של ונציה

מה כדאי לראות: שבוע שלם לא יספיק כדי לראות את העיר כולה. אנו מציעים לכם להישאר כאן לפחות ליומיים. כך תוכלו לא רק לראות אטרקציות של ונציה אלא גם להרגיש את ההיסטוריה של העיר ולעשות סיור בונציה הלילית. בלילה הזמן כאן נעצר ואתם כאילו חוזרים לכמה מאות שנים אחורה.

תעלו על ואפורטו (אוטובוס ימי) כדי לעשות שייט דרך תעלות מים ולראות את העיר נקודת מבט אחרת.

תעשו סיור בכיכר סאן מרקו (Piazza San-Marco) עם קתדרלה נפלאה שלה (Duomo San Marco) וארמון הדוג'ה (Palazzo Ducale). מהככר נפתח נוף מדהים ללגונה. תעבור בגשר שפעם שימש כמעבר מהארמון הדוג'ה (Palazzo Ducale) אל בית כלא. מכאן דרך חלון קטן הביטו אסירים בפעם האחרונה אל העיר היפה שלהם.

גליירת האקדמיה (או כפי שקוראים לה "מוזיאון האקדמיה" Museo dell’ Academia) נחשבת לאחד האטרקציות המפורסמות ביותר של ונציה. כאן תוכלו להיתרשם מאוסף ציורים הכי גדול של אומנים ונציאניים של מאה 13-17. ארמון המפורסם קה' דה' אורו (Ca’d’Oro) הנמצא ברובע קנארג'ו (Cannaregio).

הקליקו כאן לבניית מסלול אישי

בית קפה פלוריאן (Caffe Florian) שנפתח בשנת 1640 נחשב לבית קפה הראשון באיטליה.

כדי להגיע לאחד מגטאות העתיקים (Ghetto), צריך ללכת לכיוון תחנת רכבת. בדרך תעברו באחד הגשרים המפורסמים ביותר של העיר בשם ריאלטו (Rialto). בעקבות מצבם של הבניינים, כניסה לבתי כנסת בגטו מותרת רק בליווי מדריך.

את המדריך תמצאו בככר הראשי של גטו. סיורים יוצאים באיטלקית ובאנגלית. כמו כן כאן נמצאות מסעדות כשרות הכי מפורסמות בעיר.

מוזיאון פגי גוגנהיים (Museo di Peggy Guggenheim) – אחד המוזיאונים לאומנות מודרנית המפרוסמים בעולם, השוכן בבית גגונהיים, לא רחוק מאקדמיה.

אנו ממליצים לאכול באחת מהמסעדות האותנטיות המציעות מגוון רחב של האוכל המקומי:

  • אל פרוסקו באקארו (Al Prosceo Bacaro, Cannaregio 1503, Camp San Giamico Dall’Orio)
  • קנטונינונה באקארו (Cantaninone Bacara, Dorsdure 992, San Trovorso)
  • באקארו דו מורי (Bacaro ‘do Mori’ – San Polo 429, Rialto)

איים של ונציה


מאוד מומלץ לבקר באי של מנפחי זכוכית מוראנו (Murano). כאן תגלו את התהליך ייצור זכוכית המפורסמת בכל העולם. תוך כדי טיול ברחובות העיר תכנסו לחנויות שמוכרות מוצרי זכוכית מוראנית. חנויות אלו לעיתים נראות כמו מוזיאונים עם אוסף של יצירות מופת של מפנחי זכוכית הטובים בעולם.

תעלו על ואפורטו ותהנו מהשייט אל האי המרוחק והציורי ביותר בשם בוראנו (Burano). באי הקטן הזה עם בתים קטנים וצבעוניים פעם עמד כפר דייגים. תטיילו ברחובות הנפלאים ותכנסו למסעדה מקומית שבה מגישים דגים ופירות ים מאוד טעימים.

במוזיאון למקצועות ימיים (Muso Navale di Venezia) ילדים יוכלו להינות ממודלים של ספינות שונות שנבנו פעם בונציה.

יום 14: אאוטלט (Fashion Designer Outlet di Verona), חזרה לארץ


הנסיעה מונציה לנמל תעופה מלפנסה (Malpensa) לוקחת כ-3 שעות ו-20 דקות. בדרך ניתן לעשות שופינג באאוטלט של ורונה בכתובת Fashion Designer Outlet di Verona – via Contarina 11 – 37134 Verona.

מאמר נגמר, אך שאלות נשארו?

18 thoughts

  1. אינה קמל הגיב:

    האם מומלץ לעשות את הטיול עם תינוק בן שנה? האם בפארקים יוכל להשתלב בפעילות?

    1. גימפל אלכסנדר הגיב:

      היי אינה, מבחינת פארקים תוכלו למצוא מספר אופציות בהם ילד בן שנה יוכל להשתלב בפעילות אך יש לקחת בחשבון שמדובר במספר מאוד מצומצם ( זה בכל הנוגע לפארקים, כמובן שמבחינת שאר יעדי הטיול בצפון איטליה אין בעיה )

  2. מרינה הגיב:

    הי אלכס, בכתבה רשמת שאפשר לקנות דאך הלינק כרטיסים לגארדלנד ב 35.5 יורו, אבח כשאני נכנסת פנימה, רשום 49.8, מה צריך לעשות על מנת לקבל כרטיס ב 35 יורו?תודה

    1. גימפל אלכסנדר הגיב:

      היי מרינה , המחירים לגארדלנד משתנים מעת לעת, אני מצרף לך פה כמה קישורים כדי שתוכלי לעשות השוואה:
      https://viator.tp.st/RVeqdGCt
      https://www.getyourguide.com/gardaland-l7920/gardaland-amusement-park-skip-the-line-
      את רושמת בחלונית חיפוש gardalend יחד עם תאריך

  3. ברוריה הגיב:

    הי אלכס, תודה על האתר המושקע והטיפים. אשמח להתייעץ: אנחנו מתכננים טיול בר מצווה (שני הורים ושני ילדים מתבגרים) בצפון איטליה למשך 18 יום (סוף מרץ עד אמצע אפריל), נחיתה והמראה מברגמו. תכננו טיול הכולל כמה טיולי כוכב. המרכזי בגארדה וכמה ימים במילאנו. ההתלבטות היא האם בעונה זו של השנה ניתן להצפין ולטייל מספר ימים בדולומיטים ודרום טירול, או שעדיף להדרים לפירנצה וטוסקנה. כמו כן, האם לחג הפסחא צריך להיערך בצורה מיוחדת (אתרים סגורים וכו). תודה מראש על הסיוע!

    1. גימפל אלכסנדר הגיב:

      שלום, קודם כל תודה! ובנוגע לשאלתך, הדולומיטים הוא אזור שבכל השנה יש מה לעשות בו, בחורף כמובן מושלג אך יש שלל אטרקציות וכמו כן גם אופציה לחוות את העיירות המדהימות באזור שבחורף מקבלות צבע מיוחד. מבחינת הדרמה לפירנצה וטוסקנה אין ספק שאתם תחוו שם גם חוויה מדהימה ומבין השניים שם יהיה לכם יותר אופציות. מה שאני ממליץ לכם לעשות בזמן השהות שלכם בצפון איטליה זה לשלב את אגם גארדה עם שניים או שלושה לילות בדולומיטים ובהמשך להדרים לאזור פרינצה וטוסקנה ב-18 יום אפשר ורצוי לחוות כמה שיותר! בנוגע לשאלתך השנייה , חג הפסחא יוצא על ה-9.4 ומדובר ובאיטליה מדובר ביום חג חשוב. כך שביום החג עצמו יש לקחת בחשבון חלק מהעסקים יהיו סגורים
      אם תרצו אשמח לבנות לכם מסלול אישי מדויק שיתאים לפי האזורים והאטרקציות אותן תרצו לראות בטיול שלכם באיטליה
      https://north-italy.co.il/בניית-מסלול-אישי

  4. דני הגיב:

    מחפש המלצה לטיול לאבא ושתו בנות 14 ו- 15 לצפון איטליה בחופשת פסח הקרובה 2023. האם מזג האוויר נוח בעונה זו?

    1. גימפל אלכסנדר הגיב:

      שלום, בהחלט! תחילת האביב האטרקציות המרכזיות מתחילות לחזור לשגרת פעילות ומזג האוויר מאוד נוח וגם בנוסף זה לפני התקופה העמוסה של הקיץ. כמו כן חשוב מאוד לתכנן מסלול כי חלק מהאטרקציות פתוחות רק בסופי שבוע, אם תרצו אשמח לבנות לכם מסלול אישי שיתאים בדיוק לפי הימים והאטרקציות אותן תרצו להספיק https://north-italy.co.il/בניית-מסלול-אישי

  5. נוי הגיב:

    היי אלכסנדר,
    אנחנו רוצים לטוס באופן ספונטני עם 3 ילדים קטנים 4, 5 ו-2. ראינו שמזג האוויר צפוי להיות גשום. האם בדצמבר ניתן לטייל ואשמח לדעת איזה אתרים הכי מומלץ לבקש במידה וטסים לשישה ימים בלבד?

    תודה,
    נוי

    1. גימפל אלכסנדר הגיב:

      היי! בדצמבר בהחלט ניתן לטייל, ממליץ לכם להגיע לאזור האגמים עם דגש על אגם גארדה שם יש אטרקציות רבות לילדים כמו גארדלנד ומובילנד ועוד רבים אחרים, אך כן יש לשים דגש שבתקופה זו הפארקים עובדים במתכונת מצומצמת יותר ולכן יש לבדוק ישירות מול כל פארק שעות פתיחה עדכניות, אם תרצו אשמח לבנות לכם מסלול אישי מותאם ישירות עבורכם https://north-italy.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%A1%D7%9C%D7%95%D7%9C-%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99

  6. הגר הגיב:

    כמה מקומות לינה יש בטיול הזה ?

    1. אלכסנדר הגיב:

      בטיול הזה – 3 – אזור מאגיורה, גארדה ואזור ונציה

  7. רוית הגיב:

    הי אלכס
    אנחנו הורים עם 3 מתבגרים בגילאים13-24 נוסעים באוגוסט למילאנו ל-9 ימים. מתבלטת אם להגיע לפירנצה ואז לנסוע לאגמים קומו מאגורה. בגארדה היינו.
    מחפשת קצת אטרציות עבור הבנים.
    וכמו כן האם משפיע יום החג של 15/8 על הטיול עצמו?
    תודה מראש על הסיוע.

    1. גימפל אלכסנדר הגיב:

      היי ! לדעתי ממילאנו אפשר באמת לצאת לאזור האגמים להתחיל באגם מאג'ורה , להמשיך משם לקומו ואז את רוב הזמן לרכז באגם גארדה שמציע את רוב האטרקציות באזור , ובסגנונות שונים , בנוגע לחג ה-15/8, המתייחס לפראגוסטו , זו יכול להשפיע על הטיול שלכם. זהו חג לאומי, ולחלק מהעסקים, האטרקציות והשירותים עשויים להיות שעות מוגבלות או להיות סגורים במשך היום. כדאי לתכנן בהתאם ולבדוק את שעות הפתיחה והזמינות של המקומות בהם תרצו לבקר במהלך הזמן הזה.

  8. חגית אחרק הגיב:

    שלום
    תודה על המידע המפורט.
    זוג ונער מתכננים לנחות בורונה ביום שלישי בבוקר ולטוס מורונה ברביעי בערב. סה"כ 9 ימים. מתלבטת איך לחלק אותם רוצה לראות את אגם גארדה, דולמיטים וחושבת איך לשלב ביקור בורונה ונציה. בשישי שבת מתכננים להיות בסרמיונה במרחק הליכה מבית חבד.
    תודה

    1. גימפל אלכסנדר הגיב:

      היי (: נשמח לעזור לכם בתכנון המסלול אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר במספר 0507022777

  9. מיטל דנינו הגיב:

    היי מתכננים באופן ספונטני לסגור באוגוסט ממש עוד שבועיים.. קצת מוטרדת מהחום , האם ניתן לטייל עם 3 ילדים קטנים (4-7) במזג אויר חם כזה. בנוסף לגבי המגלשות הרים האם ניתן לעשות 3 יחד מאחר ואנחנו 2 הורים ו3 ילדים? אשמח למענה

    1. גימפל אלכסנדר הגיב:

      היי מיטל
      נכון אמנם חם אבל אזור הדולומיטים מזג האוויר יותר נוח מאשר האגמים וגם באזורים החמים עדין ניתן לטייל בנוחות ( אנו מסדרים את האטרקציות בהתאם למזג האוויר ) לגבי מגלשות ההרים זה מאוד משתנה ותלוי באתר בו תבחרו ללכת.

מאמר נגמר, אך שאלות נשארו?