האם צריך רישיון בינלאומי באיטליה?

אחת השאלות ששואלים אותנו הכי הרבה לפני שניגשים להשכיר רכב באיטליה, האם צריך רישיון בינלאומי באיטליה? או שמספיק רישיון "פלסטיק" הישראלי?

תשובה: חייבים גם רישיון בינלאומי!

רישיון נהיגה בינלאומי יאפשר לכם לנהוג בצורה חוקית בכל המדינות החתומות על אחת מהאמנות הבין לאומיות העיקריות בשטחן , כמובן שלא כל מדינה קיימים בה אותם חוקים לגבי נהיגה בשטחן , אך לעניינו איטליה היא  לחלוטין אחת מהם.

טיפ נוסף וחשוב , את רישיון הנהיגה הבינלאומי עליכם להחזיק בצמוד לרישיון הנהיגה הישראלי – ז"א חייבים שיהיה לכם גם רישיון הישראלי בתוקף (חייב להיות גם רישיון פלסטיק, כל מיני אישורים על הארכה לא תופסים!)

ולכן לפני שאתם בכלל ניגשים להוציא רישיון בינלאומי עליכם לבדוק שהרישיון הישראלי שלכם בתוקף (כמו כן לפני עליה למטוס לבדוק את הרישיון ישראלי + רישיון בינלאומי + כרטיס אשראי על שם מי שעשה הזמנה)

כמו כן שאלה הזאת – האם צריך רישיון בינלאומי באיטליה? עולה בכל הזמן בקבוצות פייסבוק/ווטסאפ. ותמיד יש לא מעט גולשים שטוענים שאף פעם לא בדקו להם רישיון בינלאומי בהשכרת רכב באיטליה. וזה נכון. לרוב לא בודקים. אבל תמיד! יש אנשים שכן בודקים להם ולא מוכנים לשחרר רכב בלי רישיון בינלאומי. לצערנו אנחנו מקבלים המון פניות כאלו, למשל צילום מסך של גולשת האתר שהגיע לאיטליה ולא נותנים לה רכב בלי רישיון בינלאומי.

האם צריך רישיון בינלאומי באיטליה

על מנת לקבל רישיון נהיגה בינלאומי בעליכם לגשת לאחת מתחנות הרישוי הממוקמות ברחבי הארץ עלות הוצאה של הרישיון  עולה 16 ₪, או 13 ₪ באילת.

רשימת התחנות לפי אזורים ושעות פעילות :

https://www.gov.il/he/Departments/DynamicCollectors/photo_driving_license_stock?skip=0&limit=10

אחת השאלות שנשאלות הרבה היא האם אפשר להוציא רישיון בינלאומי בנתב"ג , אז נכון להיום 2024 לא ניתן להוציא רישיון בנתב"ג ולכן זה חשוב שתטפלו בעניין הזה כמה שיותר מוקדם מראש

תוקף רישיון הנהיגה הבינלאומי נמשך כ- 3 שנים או לחילופין  עד פקיעת תוקף רישיון הנהיגה הישראלי, המוקדם מבניהם.

אין אפשרות להוציא נכון להיום רישיון בינלאומי באינטרנט , אך תהליך זה בטיפול ממשלתי והתקווה היא שעד 2025 יהיה ניתן כבר לחסוך את ההגעה הפיזית לסניפים.

התהליך עצמו של הוצאת רישיון לוקח מספר דקות בודדות, אך חשוב להתקשר לסניף בו את מתכננים להנפיק את הטופס לפני הגעה ולוודא שאפשר להוציא בו את הרישיון באותו רגע מכיוון שלעיתים יש תקלות תקשורת במשרד התחבורה דבר שיכול לגרום לכם להגיע לשווא ולבזבז זמן מיותר.

השכרת רכב באיטליה רישיון ישראלי

מבצעים בלעדיים על השכרת רכבים באיטליה

אתר “המומחים לאיטליה” שפועל החל משנת 2008, הינו האתר הכי גדול בתחום התיירות לאיטליה בעברית. בזכות הניסיון הרב שלנו לתיירות באיטליה אנחנו יודעים כמה נושא השכרת רכב באיטליה הוא קריטי ולכן השגנו עבורכם  5  אופציות מיוחדות להשכרת רכב באיטליה במחירים בלעדיים. מהחברות הכי אמינות בתחום השכרת רכבים. 

  • הזמנה דרך סוכן אישי – שירות VIP ללא תוספת תשלום – לפרטים נוספים לחצו כאן. שירות בלעדי לאתר שלנו, שלא נמצא בשום אתר או קבוצה אחרת!
למימוש ההטבה דרך סוכן אישי לחצו כאן
  •  10% הנחה דרך “אוטו – יורופ” אתר הגדול בישראל להשוואת מחירים – הנחה תקפה רק להזמנות דרך הקישור
    https://www.autoeurope.co.il/?afl=hamumchim
למימוש ההטבה באוטו יורופ לחצו כאן
  •  8% הנחה דרך “אופרן” אתר גדול, ותיק ומאד אמין להשוואת מחירים – הנחה תקפה רק להזמנות דרך הקישור
    https://ofran.co.il/italyexperts-wl
למימוש ההטבה באופרן לחצו כאן
  • 10% הנחה דרך חברת "אוטו שי "תמיד מבחר גדול של רכבים ומחירים מפתיעים, הנחה תקפה רק להזמנות דרך הקישור https://www.auto-shay.co.il
למימוש ההטבה באוטו-שי לחצו כאן למימוש ההטבה בסיקסט לחצו כאן

חשוב לשים לב – הנחות מיוחדות תקפות רק בהזמנה ישירה דרך קישורים המצורפים!

המלצה על השכרת רכב דרך "המומחים לאיטליה", מתוך קבוצת ווטסאפ של טיולים באיטליה

מאמר נגמר, אך שאלות נשארו?