השכרת רכב 7-9 מקומות באיטליה

השכרת רכב למשפחה בגדולה יכולה להיות משימה מאתגרת בפני עצמה, קודם כל האפשרויות הרבה יותר מצומצמות מאשר ברכב "רגיל" , המחירים יותר יקרים והיצע הסוכנויות מצטמצם אך אין זה אומר שמדובר במשימה בלתי אפשרית.

אז ההמלצה שלנו, היא לא להקל ראש, במיוחד אם אתם קבוצה גדולה ותסגרו לעצמכם ולמשפחתכם רכב מבעוד מועד!  במקרים רבים, כאשר מדובר משפחה גדולה החייבת רכב 7-9 מקומות – המלצה שלי – להתחיל דווקא מהזמנה של רכב (עוד לפני הזמנה של כרטיסי טיסה ומלונות). אולי זה נשמע הזוי, אבל היו לי מספר מקרים בהם תיירים נאלצו לבטל כרטיסי טיסה, מכיוון שלא נמצא רכב המתאים! ואם לא "לפני" אז בטוח במקביל – תוודאו שיש רכבים זמינים לתאריכים שלכם ושניה לאחר הזמנת טיסה – ישר בלי לחכות דקה – תשריינו רכב.

מה לעשות במקרה שאין זמינות רכבים גדולים או מחירים מגיעים לעשרות אלפי שקלים? המלצה כללית – לבדוק אופציה של השכרת 2 רכבם "רגילים" נכון שזה פחות נוח ופחות "מחבר". אבל אני זוכר מקרה בו פנה אליי מישהו וסיפר שקיבלת הצעת מחיר של 23000 ש"ח עבור השכרת רכב של 9 מקומות. לאחר חישוב קל הגענו למסקנה חד משמעית שיחד עם עלויות של דלק, חניות, כבישי אגרה וכו בהזמנה של 2 רכבים "רגילים" הוא חוסך אלפי שקלים.

אתר “המומחים לאיטליה” שפועל החל משנת 2008, הינו האתר הכי גדול בתחום התיירות לאיטליה בעברית. בזכות הניסיון הרב שלנו לתיירות באיטליה אנחנו יודעים כמה נושא השכרת רכב באיטליה הוא קריטי ולכן השגנו עבורכם  5  אופציות מיוחדות להשכרת רכב באיטליה במחירים בלעדיים. מהחברות הכי אמינות בתחום השכרת רכבים. 

  • הזמנה דרך סוכן אישי – שירות VIP ללא תוספת תשלום – לפרטים נוספים לחצו כאן. שירות בלעדי לאתר שלנו, שלא נמצא בשום אתר או קבוצה אחרת!
למימוש ההטבה דרך סוכן אישי לחצו כאן
  •  10% הנחה דרך “אוטו – יורופ” אתר הגדול בישראל להשוואת מחירים – הנחה תקפה רק להזמנות דרך הקישור
    https://www.autoeurope.co.il/?afl=hamumchim
למימוש ההטבה באוטו יורופ לחצו כאן
  •  8% הנחה דרך “אופרן” אתר גדול, ותיק ומאד אמין להשוואת מחירים – הנחה תקפה רק להזמנות דרך הקישור
    https://ofran.co.il/italyexperts-wl
למימוש ההטבה באופרן לחצו כאן
  • 10% הנחה דרך חברת "אוטו שי "תמיד מבחר גדול של רכבים ומחירים מפתיעים, הנחה תקפה רק להזמנות דרך הקישור https://www.auto-shay.co.il
למימוש ההטבה באוטו-שי לחצו כאן למימוש ההטבה בסיקסט לחצו כאן

חשוב לשים לב – הנחות מיוחדות תקפות רק בהזמנה ישירה דרך קישורים המצורפים!

מאמר נגמר, אך שאלות נשארו?

2 thoughts

  1. אבשלום הגיב:

    בודק מחירים לרכב 9 מקומות, סוף יולי. בכל מקום מחירים מטורפים המגיעים ל10000 שח ויותר!!! האם זה תמיד ככה? האם יש אפשרות למצוא רכב במחיר סביר?

    1. אלכסנדר הגיב:

      שלום! קודם כל כן, מחירים של רכבים גדולים – הם הרבה יותר גבוהים מרכבים "רגילים". לא פעם בחישוב משוכלל (הכולל דלק, חניות, כבישי אגרה וכו) יוצא יותר משתלם לקחת 2 רכבים רגילים ולא רכב 1 גדול.
      כמו כן יש בעיה ענקית של זמינות רכבים הגדולים, זה שאתה מוצא רכב 9 מקומות – זה עדיין סוג של "נס" עוד כמה חודשים לא תוכל למצוא גם ב20000 שח!

      ממליץ לבדוק מחירים דרך מבצעים בלעדיים של האתר – אולי נפתיע אותך עם המחירים!

      • הזמנה דרך סוכן אישי – שירות VIP ללא תוספת תשלום – לפרטים נוספים לחצו כאן – https://north-italy.co.il/%d7%94%d7%a9%d7%9b%d7%a8%d7%aa-%d7%a8%d7%9b%d7%91-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%98%d7%9c%d7%99%d7%94-%d7%93%d7%a8%d7%9a-%d7%a1%d7%95%d7%9b%d7%9f-%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99 . שירות בלעדי לאתר שלנו, שלא נמצא בשום אתר או קבוצה אחרת!
      • 15% הנחה דרך חברת השכרה הגדולה באיטליה – סיקסט – הנחה תקפה רק להזמנות דרך הקישור – https://whitelabel80.shlomo.co.il/sixt
      • 10% הנחה דרך “אוטו – יורופ” אתר הגדול בישראל להשוואת מחירים – הנחה תקפה רק להזמנות דרך הקישור –
      https://www.autoeurope.co.il/?afl=hamumchim

      וממליץ לשריין רכב בהדקם